Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2018-05-10, 20:45   #12076
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Förstår dock vad fille syftar på, då han i sin tur blev eld och lågor på grubbens inlägg, och det är att vi måste resa oss mot islam och invandring etc etc.

Jag tror spontant att det är bättre att resa sådana tankar utan att dra in gamla tyskar, utan snarare fokusera på hur vår vardag ser ut nu.
Den här lamslående uppgivenheten vi känner, att det redan är förlorat och allt vi kan göra är att vänta och den enda lilla glädjen att se fram emot är att få säga: "I told you so!" är förödande.

Nej, det är inte kört. Därmed inte sagt att vi skall underskatta det vi står emot, det är enorma krafter, men kört är det inte.

En dygd hos en revolutionär (Nu lånar jag från Mosley igen) är att kunna uthärda och hoppas på seger oavsett hur mörkt det än är.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2018-05-10, 21:10   #12077
hemlis
Registered User
 
hemliss avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 7
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
och allt vi kan göra är att vänta och den enda lilla glädjen att se fram emot är att få säga: "I told you so!"
Romantisk tanke, men sanningen är att ingen kommer att erkänna orsaken till förfallet.

Det kommer att skyllas på att det är den vita kolonialistens fel, ekonomiska faktorer som ligger till bakgrund till allt hemskt muslimerna gör i Sverige, vi skulle ha gett dom mer, de behöver tid att anpassa sig, o.s.v.

Så inte ens det lilla får man.
hemlis är inte uppkopplad  
Gammal 2018-05-10, 21:59   #12078
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Det kommer bli som i alla andra misslyckade städer som har problem med Islam. Sorgligt bara för att några idioter lyckats lamslå riksdagen med sin idioti.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad  
Gammal 2018-05-10, 22:00   #12079
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av shut teh face Visa inlägg
För att det är viktigare att vara emot SD.
Man vill ju inte bli kallad rasist.
ChuckTesta är inte uppkopplad  
Gammal 2018-05-11, 00:52   #12080
Baskagge
Registered User
 
Baskagges avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 427
Partiprogrammen var bättre förr. Se på Centerpartiets gamla goding från 1933. Bra grejer!
Citat:
I. Bondeförbundet, landsbygdens folkparti, är en sammanslutning av Sveriges landsbygdsbefolkning i ett eget parti och ser som sin främsta uppgift att kämpa för landsbygdens rätt och likställighet vid avgörandet av vårt lands sociala, politiska och ekonomiska livsfrågor.

Tillvaratagandet av landsbygdsfolkets rätt är en viktig fosterländsk uppgift.
Citat:
IV. Som en nationell uppgift framstår den svenska folkstammens bevarande mot inblandning av mindervärdiga utländska raselement samt motverkandet av invandring till Sverige av icke önskvärda främlingar.

Folkmaterialets bevarande och stärkande är en livsfråga för vår nationella utveckling.

Ett energiskt arbete måste bedrivas för folkhälsans höjande och vårt folk skyddas mot degenererande inflytelser.
https://snd.gu.se/sv/vivill/party/c/program/1933
__________________
Ju jävligare ju ljuvligare.

Skaffa dig en livstidsdom själv innan du uttalar dig! - Christer Pettersson
Baskagge är inte uppkopplad  
Gammal 2018-05-11, 04:27   #12081
Librish
Registered User
 
Librishs avatar
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 285
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
I Tyskland så startade det med en man, han fick givetvis idéer från andra, men det startade med en person, som helt enkelt hade fått nog och gjorde något åt problemen han såg. Fler och fler anslöt sig till samma sak, och resten är historia. Man kan lära sig något av historia, att hur mörkt det än är, hur förtvivlat och förlorat det än känns, så kan man förändra den, och det kräver bara en enda människa att göra det. Det kan vara du.
Jag fattar inte, läser jag det jag tror att jag läser?
Librish är inte uppkopplad  
Gammal 2018-05-11, 06:57   #12082
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor
 
King Grubs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 78 282
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...bland-unga-man

Tryggt!
__________________


Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad  
Gammal 2018-05-11, 07:10   #12083
Alexton
Registered User
 
Alextons avatar
 
Reg.datum: Oct 2006
Ort: Frankrike
Inlägg: 524
Citat:
Ursprungligen postat av Librish Visa inlägg
Jag fattar inte, läser jag det jag tror att jag läser?
Ja visst är det vackert. I framtiden kommer någon göra ett mäktigt epos ala Braveheart om hur Sverige reste sig mot alla odds

"You can take Malmö but you can't take our Skåne!"
__________________
“If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality.”

/ Desmond Tutu

Senast redigerad av Alexton den 2018-05-11 klockan 07:12.
Alexton är inte uppkopplad  
Gammal 2018-05-11, 07:13   #12084
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Tänkte på det när jag kom med flyget nu från Katmandu och mellanlandning i Qatar. Det stod faktiskt en snubbe med TULL-text på en väst på Arlanda, första gången på säkert 15 år som jag ens sett någon bemanna den delen.

När jag var liten stod det alltid folk där och körde stickprover, visitation mm. Omvänt, när jag kommer till andra länder, så står det alltid poliser, tullpersonal mm med vapen, hundar etc. Kan inte förstå varför vi fortsätter med så slapp (obefintlig) gränskontroll. Raka vägen in i landet bara med knark, vapen etc
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2018-05-11, 08:26   #12085
micke81
något kärvare
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: sumpan
Inlägg: 1 634
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Tänkte på det när jag kom med flyget nu från Katmandu och mellanlandning i Qatar. Det stod faktiskt en snubbe med TULL-text på en väst på Arlanda, första gången på säkert 15 år som jag ens sett någon bemanna den delen.

När jag var liten stod det alltid folk där och körde stickprover, visitation mm. Omvänt, när jag kommer till andra länder, så står det alltid poliser, tullpersonal mm med vapen, hundar etc. Kan inte förstå varför vi fortsätter med så slapp (obefintlig) gränskontroll. Raka vägen in i landet bara med knark, vapen etc
Jo det är ju valår. Har läst lite för mycket sista tiden om hur verkligheten förhåller sig gällande tull/gränskontroll för att tro bättre om det där tyvärr,en verklighet som inte tycks helt olik polisens motvind/uppförsbacke/vadduvill
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Inget som inte är dopningsklassat eller läkemedelsklassat är mer anabolt än mjölk.
micke81 är inte uppkopplad  
Gammal 2018-05-11, 09:18   #12086
r1kkie
Registered User
 
r1kkies avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 1 209
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Fint med självsannering.
__________________
"If it was easy, everybody would be good at it.
I was told that long time ago by a coach. If you want something you never had before, you gotta be willing to do something you've never done before."
-Phil Heath
r1kkie är inte uppkopplad  
Gammal 2018-05-11, 09:33   #12087
micke81
något kärvare
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: sumpan
Inlägg: 1 634
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie Visa inlägg
Fint med självsannering.
Nej det är inte fint,tids nog kommer en förlupen kula hamna i "fel" kropp och då är det inte lika fint längre.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Inget som inte är dopningsklassat eller läkemedelsklassat är mer anabolt än mjölk.
micke81 är inte uppkopplad  
Gammal 2018-05-11, 09:36   #12088
Yes
Banned User
 
Yess avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 382
Citat:
Ursprungligen postat av Leeee Visa inlägg
Om man skulle börja se islam för vad det är istället för att låta det gå under religion så skulle det behandlas som nazismen, det är en totalitär ideologi med regler för varenda handling i människans liv
Religion är ideologi. Till skillnad från andra religioner är islam dock teokratisk.
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2018-05-11, 10:03   #12089
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor
 
King Grubs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 78 282
Böneutrop i Växjö okej, men http://www.smp.se/vaxjo/katolska-kyr...a-villaomrade/
__________________


Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad  
Gammal 2018-05-11, 10:06   #12090
BelowAverage
Kärvt maskulin
 
BelowAverages avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 1 000
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Creeping normality, många bäckar små osv
__________________
Do I have potential?
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
BelowAverage är uppkopplad nu  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)