Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2021-10-20, 15:26   #1111
Ett Orm
Silver lifter
 
Ett Orms avatar
 
Reg.datum: Jun 2011
Ort: Mitt i Sverige, lite åt sidan..
Inlägg: 2 621
Drömde att jag börjat som fiskeguid och mina första klienter var en jobbarkompis och en klasskamrat (som är fiskeguide..) och hans son.
Jag och jobbis var ute i "baxarbåten" - en båt jag och en annan hittat..typ. Klassis körde sin och vertikalade efter gös medan hans son stod kvar på land av oklar anledning. Vi provade att trolla i en ny vik som var en översvämmad lekplats där vi råkade ro upp på en rushkana och åkte ner under vattnet eftersom Jobbis väger 120 kg vilket jag skällde på honom för. Klassis blev också arg eftersom vi skrämde fisken och till råga på allt fiskade för grunt. Vi lyckade dock ösa oss upp ur vattnet och sen ringde klockan...


Edit: Sjukt att tråden bumpades just idag eftersom det är första drömmen på minst ett år jag minns.
__________________
ᕦ( ˘ᴗ˘ )ᕤ

Senast redigerad av Ett Orm den 2021-10-20 klockan 15:28.
Ett Orm är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-10-20, 15:31   #1112
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 713
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Att jag skulle gå och träna med Dio och StarkaUlf. Det var ett mycket vackert ställe, italienska kusten eller något. Såg inte hur dem såg ut som personer (fast jag vet hur Dio ser ut) men att det var dem var solklart. De tränade med helt enorma stenbumlingar enbart och jag gjorde lite SitUps.
Det där hade jag gärna upplevt
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2023-03-10, 08:07   #1113
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor
 
King Grubs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 78 283
Jag drömde att jag var på en planet där allt var 1 000 gånger större än på jorden och jag gick omkring bland jättelika flugsvampar.

Skriver ned det här så jag inte glömmer bort den. Det var en mycket trevlig dröm; allt var behagligt och "sense of wonder", inget hotfullt.
__________________


Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)