Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-12-09, 19:57   #61
Bönne
Lamer
 
Bönnes avatar
 
Reg.datum: Dec 2005
Inlägg: 2 524
Senaste dagarna har jag har lite konstiga drömmar.

En natt drömde jag att en jättestor och aggressiv spindel trilla ner från taket rakt ner på mig i sängen, vaknar och flyger upp ur sängen. Förstår att jag drömt det ganska direkt, men lyfter ändå på täcket och kollar, samt ligger helt stilla för att se ifall något rör sig. Även inte ens då, var jag helt säker, förrens jag somnade på nytt.

Sedan drömde jag att någon tjej kom och väckte mig så ser jag till min förskräckelse att i bakgrunden så är en porrfilm igång, hon har inte sett detta. Minns inte mer än så.

Sedan bara nu i natt, så drömde jag att en jävla porrfilm var igång precis när jag vaknade, denna gången men riktigt hög volym. Wtf?
Bönne är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-09, 19:59   #62
Ziso
Booya!
 
Zisos avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 186
Drömde att en polare hade jävlats med mig (minns inte exakt vad det var) och vaknade och var arg på han, när jag började fråga honom om det och han inte visste vad jag snackade om kom jag på att det vart en dröm!
Ziso är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-09, 21:33   #63
Deadlift
Registered User
 
Deadlifts avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 440
Drömde att jag satt i fängelse
__________________
Certified fetsäl
Deadlift är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-09, 21:40   #64
scythe
Registered User
 
scythes avatar
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 879
Att jag nådde ner.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgen Visa inlägg
Du har smal midja. Det är äckligt.
scythe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-09, 22:58   #65
Rock'nRoll
Kolo-Brolle
 
Rock'nRolls avatar
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 3 274
Hadde en twistad jävla drömm. Bruce Willies var med och så hände massa läskiga saker. Minns inte så mycket.
Rock'nRoll är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-09, 23:29   #66
Jense
Jensefisken
 
Jenses avatar
 
Reg.datum: Oct 2003
Ort: Malmö
Inlägg: 17 846
minns min ... drömde att det va krig i min mun.. vaknade och hade smärta i tungan.. varför?

jag hade bitit mig i tungan i sömnen och antagligen drömt därefter, eller så krigade jag mot tungan... wtf, om jag hade tryckt till med tänderna så hade jag varit stum nu, eller iaf jävligt invalid.
Jense är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-09, 23:47   #67
Barkbiten
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 204
kommer inte ihåg det själv, men tjejen har vaknat flera gånger av att jag har kasta mig av och an och mumlat typ" nu kommer oljetråget, vi får inte bli tagna av oljetråget"
sen har jag drömt att jag är Conan
Barkbiten är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-10, 00:44   #68
Tricklev
Spamming user
 
Tricklevs avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Ort: Kärleksbyn, population jag och mina homies.
Inlägg: 7 984
Att herkulez är en kissballong.

Nejdå.


När jag var liten drömde jag ofta att jag var i mina morföräldrars hus(dom bor på 8våningen i en lägenhet) och hoppade högst uppifrån, det var så jävla skönt.
Landningen hade en tendens att göra ondare, fast jag sprang upp efteråt och hoppade igen, det var askul.
Tricklev är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-10, 12:00   #69
Zerohero
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2005
Ort: Kyrkslätt/Finland
Inlägg: 273
jag hadeen riktigt jävlig natt. Tre mardrömmar på en natt

Först kom nån katt hem till mig. Sen började den atackera den bet i mig. Sen fick pappa hjälpa til att slå till den, Men den kom tillbacka och då slog jag med en spade på den typ 5min i mitt rum.
Den dog och en man uppenbarar sig som säger att han förvandlades till den katten medan han kollar i en bok och säger att du lyckades döda mig men jag är tillbacks. Sne förvandlas han till katten igen.

Sen börjar nästa mardröm. Jag drömmer att jag vaknar och jag hör en massa kusliga ljud och skratt och är rädd att nästa mardöm skall börja. Framför är enb skärm med yahoo sida färdigt inställt på nån hemsk dröm. Jag försöker klicka mig bort. Sen vaknade jag

Den tredje drömnmen komemr jag inet ihåg så exakt, var inte lika farlig.
Zerohero är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-10, 12:18   #70
Lepras
Registered User
 
Leprass avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Ort: Oslo
Inlägg: 5 917
shit asså, vaknade precis!
har drömt värsta spejcade drömmern.
drömde att det var en helt vanlig dag, sen blev det kväll helt plöttsligt o ja va på ett typ disco ellr nått,, då kommer värsta bruden fram, när hon kommer närmare ser jag att det är emma andersson,(robinson) haha,, världens blick rakt in i mina ögon,, sen byter det handling och vi är på gatan i världens slagfällt,, allt e trasigt on brinner o shit ,,. tup som i resident evil ellr nått,, o människorna runt om är zombies ellr vampyrer,, men själv blir man vöärsta matho o slås o har sig,, sen kommer emma tillbaka och ser helt förändrad ut,, hon har blivit biten,, men hon är typ superhet tycker jag så jag stoppar pistolen i munnen på henne och säger typ att hon får vara med mig om hon inte bits. sen helt plötsligt åker vi motorcykel förbi globen o hon har nästan inga kläder o jag ställer snuskig frågor om hur hon skulle reagera om jag tog av hennes kläder osv,, sen vaknade jag.. fuck..
sjuk dröm
Lepras är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-10, 12:25   #71
Kwon
<Walking Apocalypse>
 
Kwons avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Ort: Krampusköping
Inlägg: 19 896
Citat:
Ursprungligen postat av lepras1
shit asså, vaknade precis!
har drömt värsta spejcade drömmern.
drömde att det var en helt vanlig dag, sen blev det kväll helt plöttsligt o ja va på ett typ disco ellr nått,, då kommer värsta bruden fram, när hon kommer närmare ser jag att det är emma andersson,(robinson) haha,, världens blick rakt in i mina ögon,, sen byter det handling och vi är på gatan i världens slagfällt,, allt e trasigt on brinner o shit ,,. tup som i resident evil ellr nått,, o människorna runt om är zombies ellr vampyrer,, men själv blir man vöärsta matho o slås o har sig,, sen kommer emma tillbaka och ser helt förändrad ut,, hon har blivit biten,, men hon är typ superhet tycker jag så jag stoppar pistolen i munnen på henne och säger typ att hon får vara med mig om hon inte bits. sen helt plötsligt åker vi motorcykel förbi globen o hon har nästan inga kläder o jag ställer snuskig frågor om hur hon skulle reagera om jag tog av hennes kläder osv,, sen vaknade jag.. fuck..
sjuk dröm
Man behöver ju inte vara drömtydare för att förstå att du gillar/tycker Emma Andersson är het!

Själv drömde jag att jag hade grapplingträning med Pauline på nån dojo och fick en örfil! (hade träffat hennes boobiez).

(Man behöver ju inte vara drömtydare för att förstå....)
__________________
Kwon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-10, 13:02   #72
Lepras
Registered User
 
Leprass avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Ort: Oslo
Inlägg: 5 917
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
Man behöver ju inte vara drömtydare för att förstå att du gillar/tycker Emma Andersson är het!

Själv drömde jag att jag hade grapplingträning med Pauline på nån dojo och fick en örfil! (hade träffat hennes boobiez).

(Man behöver ju inte vara drömtydare för att förstå....)

Lepras är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-10, 13:05   #73
DTH
Registered User
 
DTHs avatar
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 233
Jag drömde en gång att jag var ute på picknick med King Grub nånstans. Han hade typ brunt kort hår i drömmen tror jag men minns ej säkert. Sen när jag skulle ta fram käk som Grub hade tatt med sig så märkte jag att han hade en påse med såna runda polarbröd. Jag blev förvånad och frågade: "Är det här verkligen optimalt?" Grub svarade bara "Ja" Och sen minns jag inget mer från den drömmen.


Och så drömde jag en annan gång att jag var ute nånstans här i stan men alla ställen va helt modifierade i drömmen. Tror jag var jagad av polisen eller nåt. Sen så kom jag till ett ställe på nån kulle eller nåt och Herculez o Piranha satt där o eldade eller nåt. Jag minns inte mycket från drömmen men jag tror dom var ganska tykna av sig hehe.
DTH är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-10, 13:07   #74
Kwon
<Walking Apocalypse>
 
Kwons avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Ort: Krampusköping
Inlägg: 19 896
Man behöver ju inte vara drömtydare för att förstå att du gillar King Grub och hans kunskaper...
__________________
Kwon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-12-10, 23:32   #75
Sniggel
Registered User
 
Sniggels avatar
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Inte Hässleholm
Inlägg: 14 376
Kommer inte ihåg vad jag drömde senast men har några gånger haft en dröm där något obehagligt händer, antingen fysiskt eller psykiskt obehag, jag blir helt medveten om att ajg drömmer och att jag ligger i min säng med täcker över mig, men jag kan itne röra på mig, jag försöker med alla kraft att vända på mig eller att lyfta min arm, men inget händer förrän efter 10 sekunder.
Riktigt obehagligt
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Kroppen gillar - tyvärr - tråkiga saker som balans, måtta och lagom.
C4L
Sniggel är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)