Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2021-10-20, 06:10   #121
Uncle Joe
Registered User
 
Uncle Joes avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 1 265
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
När armen är bygd som mina, så behöver man inte så mycket muskelmassa för att få stor omkrets. DET är självklart genetiskt.
Kolozzeums egna Bob Paris.
Uncle Joe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-10-20, 15:26   #122
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 217
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
När armen är bygd som mina, så behöver man inte så mycket muskelmassa för att få stor omkrets. DET är självklart genetiskt.
Det kallas muskelbukar som är korta då blir det peak. Men en fråga hur stora var dina armar när du tävlade vid den hårdheten ?
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-10-20, 16:00   #123
Isseman
Registered User
 
Issemans avatar
 
Reg.datum: May 2014
Ort: Östersund
Inlägg: 2 206
Citat:
Ursprungligen postat av langster Visa inlägg
när armen är bygd som mina, så behöver man inte så mycket muskelmassa för att få stor omkrets. Det är självklart genetiskt.
fucking aesthetic brah

Citat:
Ursprungligen postat av uncle joe Visa inlägg
kolozzeums egna bob paris.
+ 1
__________________
Biomedicin 14-17, Ms of Sport Science 19. How many grams of protein should you eat!? -All of them
Mina pass, mina gains..
Instagram
Isseman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-10-20, 22:01   #124
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
När armen är bygd som mina, så behöver man inte så mycket muskelmassa för att få stor omkrets. G]
Bra biceps, dessutom riktigt najs med triceps som "tittar ut" trots att du spänner biceps.
__________________
Oleg. pseudointellektuell
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-10-21, 08:34   #125
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Unpopular opinion, eller kanske popular opinion: Om Langster hade hoppat på den förbjudna saften, börjat sockra morgongröten, gått över till den mörka sidan, börjat med det som krävs för att bli proffs och gjort det som man inte får prata om på forumet *nudge nudge, wink wink* så hade han kunnat nå Olympiascenen.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-10-21, 08:43   #126
Uncle Joe
Registered User
 
Uncle Joes avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 1 265
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Unpopular opinion, eller kanske popular opinion: Om Langster hade hoppat på den förbjudna saften, börjat sockra morgongröten, gått över till den mörka sidan, börjat med det som krävs för att bli proffs och gjort det som man inte får prata om på forumet *nudge nudge, wink wink* så hade han kunnat nå Olympiascenen.

Nu pratar jag över folks huvuden som vanligt (ursäkta), men Langster hade kunnat stå på scen under the golden era och det natty, det är jag övertygad om. Jag tror ärligt talat att jag aldrig sett nån så fantastisk natty kropp.

Langster - nu när vi ändå pratar så mkt om dig, hur är dina föräldrar byggda?
Uncle Joe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-10-21, 08:48   #127
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Joe Visa inlägg
Nu pratar jag över folks huvuden som vanligt (ursäkta), men Langster hade kunnat stå på scen under the golden era och det natty, det är jag övertygad om.
Tror jag med, han verkar redan ha fettprocenten de hade på scenen på typ 70-talet.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-10-21, 10:00   #128
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 217
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Unpopular opinion, eller kanske popular opinion: Om Langster hade hoppat på den förbjudna saften, börjat sockra morgongröten, gått över till den mörka sidan, börjat med det som krävs för att bli proffs och gjort det som man inte får prata om på forumet *nudge nudge, wink wink* så hade han kunnat nå Olympiascenen.
Tycker inte att ni ska spekulera så himla mycket om det ena eller andra - så enkelt är det tyvärr inte.
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-10-21, 10:08   #129
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 217
Arnold och de här byggarna som man ofta pratar om som jämförbart med dagens Olympia är inte sant. Ni får sätta in de i det som kallas Classic bodybuilding idag. Tror inte att de skulle ha någon större chans mot dagens estetiskt välbyggda kroppsbyggare i den vikt och längdklass de hamnar i dag.



Arnold 1973 tror jag hade kunnat konkurrera med dagens. Han vägde 107-108 kg dvs i Classic bodybuilding
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-10-21, 15:06   #130
smerk
Lägg in nått kul
 
smerks avatar
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 1 654
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Unpopular opinion, eller kanske popular opinion: Om Langster hade hoppat på den förbjudna saften, börjat sockra morgongröten, gått över till den mörka sidan, börjat med det som krävs för att bli proffs och gjort det som man inte får prata om på forumet *nudge nudge, wink wink* så hade han kunnat nå Olympiascenen.
Ja hade jag sett Langster utan kontext så hade jag varit övertygad om doping men han har uppenbart bra gener baserat på resultaten tidigt i karriären samt den välbyggda fysiken innan styrketräningen. Sen även om han har top 0.1% av generna så kanske det inte är tillräckligt dvs låt säga top 0.001% för att placera i Olympia.

Jag har också hyfsar bra peak, armen ser stor ut vid en dubbel bicca men mer medioker i avslappnat tillstånd. Hur ser @Langster ut i avslappnat tillstånd, lär fortfarande vara massiv med det stora armmåttet.

Senast redigerad av smerk den 2021-10-21 klockan 15:07.
smerk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-10-21, 15:40   #131
Uncle Joe
Registered User
 
Uncle Joes avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 1 265
Citat:
Ursprungligen postat av smerk Visa inlägg
Ja hade jag sett Langster utan kontext så hade jag varit övertygad om doping men han har uppenbart bra gener baserat på resultaten tidigt i karriären samt den välbyggda fysiken innan styrketräningen. Sen även om han har top 0.1% av generna så kanske det inte är tillräckligt dvs låt säga top 0.001% för att placera i Olympia.

Jag har också hyfsar bra peak, armen ser stor ut vid en dubbel bicca men mer medioker i avslappnat tillstånd. Hur ser @Langster ut i avslappnat tillstånd, lär fortfarande vara massiv med det stora armmåttet.

http://www.kolozzeum.com/forum/showp...&postcount=568

Photoshoppa in valfri golden-era bb huvud på kroppen och de flesta hade blivit lurade.

ps: ja, jag är en Langster-stalker lol

Senast redigerad av Uncle Joe den 2021-10-21 klockan 15:41.
Uncle Joe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-10-21, 15:47   #132
Uncle Joe
Registered User
 
Uncle Joes avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 1 265
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Tror jag med, han verkar redan ha fettprocenten de hade på scenen på typ 70-talet.
OT men det var ju då BB var som snyggast. Idag är gubbarna hemskt stora, bulliga på fel ställen och förfärligt rippade, förvisso imponerande, men ack vad det sliter i ögonen att titta på dem.
Uncle Joe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-10-21, 16:38   #133
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av smerk Visa inlägg
Ja hade jag sett Langster utan kontext så hade jag varit övertygad om doping men han har uppenbart bra gener baserat på resultaten tidigt i karriären samt den välbyggda fysiken innan styrketräningen. Sen även om han har top 0.1% av generna så kanske det inte är tillräckligt dvs låt säga top 0.001% för att placera i Olympia.
Ja, och sen är det inte säkert att ”bra gener odopad” = ”bra gener för att svara på doping”. Det är teoretiskt möjligt att Langster bara skulle bli en smula större med doping, och då skulle han ju inte komma till Olympia.

Måste fan sluta prata bakom ryggen på stackars Langster nu, börjar känna mig oartig.

Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Joe Visa inlägg
OT men det var ju då BB var som snyggast. Idag är gubbarna hemskt stora, bulliga på fel ställen och förfärligt rippade, förvisso imponerande, men ack vad det sliter i ögonen att titta på dem.
Agreed.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-10-21, 17:53   #134
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 217
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Joe Visa inlägg
OT men det var ju då BB var som snyggast. Idag är gubbarna hemskt stora, bulliga på fel ställen och förfärligt rippade, förvisso imponerande, men ack vad det sliter i ögonen att titta på dem.
Det kan jag inte hålla med er om utan i t ex. Classic bodybuilding så är de betydligt snyggare och symmetriska jämfört med 70-tals eran.

Det är först i belgian blue klassen som de sväller ut och blir oaptitliga.
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-10-21, 18:33   #135
Uncle Joe
Registered User
 
Uncle Joes avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 1 265
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
Det kan jag inte hålla med er om utan i t ex. Classic bodybuilding så är de betydligt snyggare och symmetriska jämfört med 70-tals eran.

Det är först i belgian blue klassen som de sväller ut och blir oaptitliga.
Jag syftade på moderna Mr. Olympia.
Uncle Joe är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)