Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-09-12, 18:38   #31
Illustrerade mannen
Jag vill inte ha någon avatartext.
 
Illustrerade mannens avatar
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 375
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg

Ingen av alla de andra som kommer ha samma problem i framtiden kommer nånsin söka upp denna tråd för att hitta svar på sina frågor. De kommer starta en ny tråd där det kommer visa sig att också de vet bäst trots att de aldrig tränat.
Vi har ju alla varit nybörjare och förväntat oss omedelbara resultat. För några av oss rådde det förskräckliga förhållandet att internetet inte fanns! Vi var hänvisade till att fysiskt titta på de stora grabbarna på gymen eller tom - brrr, hemska tanke - testa vad som fungerade! Och det tog tid! Hoppas ts kan titta på den här tråden om 30 år och skratta! Jag ser ibland en av mina gamla lokala förebilder på stan. Minns med glädje hur jag som snorig 15-åring vågade mig fram för att fråga något! Kanske minns några honom? Lennart Hammar från Gävle, samtida med Lance Gille. Nu snackar vi nostalgi!
__________________
"Als Gregor Samsa eines Morgens aus unruhigen Traumen erwachte, fand er sich in seinem Bett zu einem ungeheueren Ungeziefer verwandelt."
Franz Kafka
Die Verwandlung
Illustrerade mannen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-12, 18:56   #32
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av Illustrerade mannen Visa inlägg
Vi har ju alla varit nybörjare och förväntat oss omedelbara resultat. För några av oss rådde det förskräckliga förhållandet att internetet inte fanns! Vi var hänvisade till att fysiskt titta på de stora grabbarna på gymen eller tom - brrr, hemska tanke - testa vad som fungerade! Och det tog tid! Hoppas ts kan titta på den här tråden om 30 år och skratta! Jag ser ibland en av mina gamla lokala förebilder på stan. Minns med glädje hur jag som snorig 15-åring vågade mig fram för att fråga något! Kanske minns några honom? Lennart Hammar från Gävle, samtida med Lance Gille. Nu snackar vi nostalgi!
Själv fick jag stränga order från en kulstötare i svensk elit om att ge fan i att vara kobent då jag knäböjde, och att jag skulle titta framåt och inte ner på fötterna.

Jag bad inte om tips heller, men jag antar att det skar i själen hans då han såg denna rangliga sjuttonåring göra knäböj som Bambi på hal is.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-12, 19:10   #33
Stoltz
Jag ber om det.
 
Stoltzs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 3 622
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Ni vet att ni pratar med er själva nu va? TS har ju helt otippat kommit fram till att han inte ver ett dugg intresserad av att få nån slags hjälp (som går emot sitt eget confirmation-bias) och har nu "löst det själv".

Ingen av alla de andra som kommer ha samma problem i framtiden kommer nånsin söka upp denna tråd för att hitta svar på sina frågor. De kommer starta en ny tråd där det kommer visa sig att också de vet bäst trots att de aldrig tränat.
Vi har ju ingen dejtingtråd längre, man får ta vad man får.

Det är också bra att bolla lite innan tråden dör, så lär man sig något i alla fall.
Stoltz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-12, 19:22   #34
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
Vi har ju ingen dejtingtråd längre, man får ta vad man får.
Vi har ju dock en tråd om hur man dejtar som incel.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)