Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum
Visa resultat för omröstning: raka eller inte raka
Raka bort skiten 85 43.37%
Behåll bävern på magen 111 56.63%
Antal röster: 196. Du får inte rösta i den här omröstningen


Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-10-18, 21:44   #46
Hardcore_pb
"Fåfäng medlem"
 
Hardcore_pbs avatar
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 736
bort bort bort, du är ju för fan ingen björn även fast du råkar vara lika stor

/Hardcore
__________________
www.modeguiden.se
Hardcore_pb är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-10-18, 21:47   #47
fothermucker
°<*///><
 
fothermuckers avatar
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 417
Jag föreslår en "Ron Jeremy"...men se till att underhålla den

En fet pil pekande neråt mot genetalierna hade med funkat.
fothermucker är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-10-18, 22:03   #48
MacLeod
Registered User
 
MacLeods avatar
 
Reg.datum: Mar 2003
Ort: SoFo
Inlägg: 2 008
Införskaffade själv helskägg för ett tag sen och har upptäckt att män i allmänhet uppskattar det och tycker det är ballt, medans kvinnor ber en att raka av det illa kvickt. Åsikter om det?
Pez hade en teori om att det är upptagna män som hyllar skägget, för att dom själva inte får ha det för sina respektive.
ÅSikter om det?
__________________
"Den starkares argument är alltid det bästa"
MacLeod är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-10-18, 22:06   #49
Yankeee
Registered User
 
Yankeees avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 25 295
Citat:
Ursprungligen postat av MacLeod
Införskaffade själv helskägg för ett tag sen och har upptäckt att män i allmänhet uppskattar det och tycker det är ballt, medans kvinnor ber en att raka av det illa kvickt. Åsikter om det?
Pez hade en teori om att det är upptagna män som hyllar skägget, för att dom själva inte får ha det för sina respektive.
ÅSikter om det?
Tror att pez teori stämmer ganska bra. Det är trots allt kvinnorna som ska hångla med dig
Yankeee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-10-18, 22:06   #50
s_himself
Registered User
 
s_himselfs avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 4 456
Citat:
Ursprungligen postat av MacLeod
Införskaffade själv helskägg för ett tag sen och har upptäckt att män i allmänhet uppskattar det och tycker det är ballt, medans kvinnor ber en att raka av det illa kvickt. Åsikter om det?
Pez hade en teori om att det är upptagna män som hyllar skägget, för att dom själva inte får ha det för sina respektive.
ÅSikter om det?

Hm, jag är singel och rakar mig en gång i veckan pga. lathet. det är rätt bekvämt att inte behöver bry sig, men ack så ovårdat det ser ut om man inte sköter det
__________________
varför finns det bara ett konkurrensverk?
s_himself är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-10-18, 22:14   #51
#Valle#
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 35
Hår är till för att rakas / vaxas bort
#Valle# är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-10-18, 22:15   #52
Solros
Registered User
 
Solross avatar
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 1 005
Elda upp det!
Solros är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-10-18, 23:06   #53
Löjtnant Blank
AKA Kapten Klänning
 
Löjtnant Blanks avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 4 256
Citat:
Ursprungligen postat av MacLeod
Införskaffade själv helskägg för ett tag sen och har upptäckt att män i allmänhet uppskattar det och tycker det är ballt, medans kvinnor ber en att raka av det illa kvickt. Åsikter om det?
Pez hade en teori om att det är upptagna män som hyllar skägget, för att dom själva inte får ha det för sina respektive.
ÅSikter om det?
Jag tar det ett steg längre, if you don't mind:

Det ligger något homoerotiskt i den här allmänt vedertagna machobilden. Jag rakar mig för att jag är snyggare utan hår och för att tjejerna gillar det. Machomännen låter håret växa och tvättar ansiktet med diskmedel för att andra män tycker att det är manligt. Go figure.

En kille som rakar sig under armarna är säkrare i sin manlighet än en fabriksarbetare som tycker att räksallad är feminint. Att du har fru, barn och porrtidningar i handskfacket utesluter inte möjligheten att du kan vara bög. Det här är inga nyheter. Ändå tycker svennen att riktiga män är stora, håriga, tysta och svettiga. Vem bestämde det? När slogs det fast att kroppsbehåring är manligt? Jag tänker på grovarbetaren i Village People när jag ser skäggiga, flanellklädda, överviktiga män. Supergay. Men det är ofelbart de som gapar om hur fjolligt det är med ansiktslotion i fikarummen.

Raka bort skiten, Herkulez.
__________________
ww.mustalainen z3/s3
Löjtnant Blank är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-10-18, 23:10   #54
cVi
Banned
 
cVis avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 410
Håller med Blank.

Raka bort!
cVi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-10-19, 01:51   #55
MacLeod
Registered User
 
MacLeods avatar
 
Reg.datum: Mar 2003
Ort: SoFo
Inlägg: 2 008
Nu är jag själv inte den som direkt är rädd för hyveln om man säger så, snarare tvärtom. Och visst fan ser man mer av ansiktsdragen, käken och kindbenen utan än med men det är ju liksom det jag vill.
Jag tillhör inte riktigt typen som bara för att jag har skägg, klär ned mig och luktar illa. Jag behåller mitt skägg ett bra tag framöver, och slipper jag det motsatta könet pga det så är jag nöjd.
__________________
"Den starkares argument är alltid det bästa"
MacLeod är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-10-19, 05:42   #56
no1fitness
no1bootybuilder
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 6 911
Jag röstade på att du ska raka bort det.
__________________
NY HEMSIDA ! BTB Gym
no1fitness är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-10-19, 06:48   #57
Grahn
Registered User
 
Grahns avatar
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: Vault 13
Inlägg: 11 123
Citat:
Ursprungligen postat av Löjtnant Blank
Jag tar det ett steg längre, if you don't mind:

Det ligger något homoerotiskt i den här allmänt vedertagna machobilden. Jag rakar mig för att jag är snyggare utan hår och för att tjejerna gillar det. Machomännen låter håret växa och tvättar ansiktet med diskmedel för att andra män tycker att det är manligt. Go figure.

En kille som rakar sig under armarna är säkrare i sin manlighet än en fabriksarbetare som tycker att räksallad är feminint. Att du har fru, barn och porrtidningar i handskfacket utesluter inte möjligheten att du kan vara bög. Det här är inga nyheter. Ändå tycker svennen att riktiga män är stora, håriga, tysta och svettiga. Vem bestämde det? När slogs det fast att kroppsbehåring är manligt? Jag tänker på grovarbetaren i Village People när jag ser skäggiga, flanellklädda, överviktiga män. Supergay. Men det är ofelbart de som gapar om hur fjolligt det är med ansiktslotion i fikarummen.

Raka bort skiten, Herkulez.
What a load of crap.

Kroppsbehåring är manligt för att män naturligt är hårigare än kvinnor, det är en karakteristisk egenskap hos det manliga könet.
Men det var en fin teori du hade totat ihop för att försvara din åsikt även om den är tossig.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Utöver det bör du endast gå värdigt men bestämt.
Grahn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-10-19, 07:33   #58
Jishuku
Registered User
 
Jishukus avatar
 
Reg.datum: May 2004
Ort: Här
Inlägg: 854
Är min tjej ovanlig då? Hon gillar mig som mest när jag är smutsig i ansiktet, svettig, hårig och orakad, och har på mig mina arbetsbyxor..??
Hennes sexigaste minne av mig, enligt henne, är när jag kom hem från att ha jobbat hårt i skogen och var så ovårdad och smutsig som det bara gick.

För övrigt tycker jag att du klär i björnfällen! Ser faktiskt riktigt grymt ut. Så behåll!
Jishuku är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-10-19, 07:41   #59
Tolkia
Moralistmoderator
 
Tolkias avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Ort: Lycksele
Inlägg: 15 502
Citat:
Ursprungligen postat av Grahn
Kroppsbehåring är manligt för att män naturligt är hårigare än kvinnor, det är en karakteristisk egenskap hos det manliga könet.
Faktum är att kroppsbehåring är högst naturligt även hos det kvinnliga könet, om än i en något mindre riklig och sträv form. Den idé (läs: vanföreställningen) om "ju hårlösare desto kvinnligare" som verkar vara snart sagt allmänt rådande idag kan ju ibland få en att undra över saker som lolitadyrkan och halvaccepterad "pedofili light" ...

Vad häller ursprungsfrågan: Raka?! Varför raka MAGEN (när man dessutom är kille och "får" behålla sitt hår utan att bli anklagad för att vara ofräsch i allmänna omklädnings- och duschutrymmen)?! Vad sexighetsaspekten beträffar har jag har svårt att tänka mig något osexigare (både för syn- och känselsinne) än vass stubb på hela framsidan ...
Tolkia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-10-19, 07:51   #60
tinus
Biffig.
 
tinuss avatar
 
Reg.datum: May 2003
Ort: Sundsvall/Sundbyberg
Inlägg: 5 487
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulez
vart en massa rabalder i min bildtråd om mitt mag/bröst hår varaktighet, med kommentarer som

"sexigaste killen på kolo" Tinus 25
Va?! Det kan jag inte minnas att jag har sagt! Men du kommer undan med det,för den här gången,det stämmer ju

Och du..jag är 26 år
tinus är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)