Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2014-08-23, 11:10   #1
HelloGirly
Registered User
 
HelloGirlys avatar
 
Reg.datum: Apr 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 123
Bra coach i Sthlm?

Hej!

Jag har nu börjat känna mig lite mer redo för att ta min träning till högre höjder och skaffa mig en coach då jag har som mål att tävla i slutet av nästa år, om jag känner mig redo för det då.

För mig är det viktigt att göra rätt från början med precis allt, och alltid sträva efter att slå mig själv, inte låta psyket få mig att mesa, och därför alltid se till att kroppen vinner! Styrka sitter i både kropp och knopp

Har ni tips på en bra, seriös och tuff coach som på riktigt engagerar sig? Jag vill ha den där teamkänslan där man strävar efter samma mål. Någon som kan hjälpa mig att se vad jag behöver jobba mer på och någon som kan hjälpa mig plocka fram mitt potential ännu mer. En tjej eller kille spelar ingen roll, men jag vill ha någon som varit med ett tag och gärna någon som är igenkänd inom gymvärlden.
HelloGirly är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-08-23, 15:15   #2
Jorgen
Blibloblooobli
 
Jorgens avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: SKÅNE
Inlägg: 27 347
Citat:
Ursprungligen postat av HelloGirly Visa inlägg
En tjej eller kille spelar ingen roll, men jag vill ha någon som varit med ett tag och gärna någon som är igenkänd inom gymvärlden.
Varför är det viktigt?

Nåja, det finns ju ett helt gäng duktiga tjejer i Stockholmsområdet, men för att nämna några så Helene Ahlson, Maria Eriksson, Frida Bålefalk, tex.
__________________


Citat:
Ursprungligen postat av rubusvulvan Visa inlägg
alltså mannen jag svär på gud du skriver med flera ord
Jorgen är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)