Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-04-02, 12:30   #61
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Tänk vad mycket bajs- och kisspartiklar som ansamlats på den där plastblomman genom åren. Kanske var bäst att spola ner den, för damens egna hälsa nu i coronatider.
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-02, 12:33   #62
40plus
Registered User
 
40pluss avatar
 
Reg.datum: Mar 2019
Ort: Skåne
Inlägg: 284
Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats Visa inlägg
Hon förstår självklart att du pissat på hennes blomma, kanske även krämat. Varför skulle du annars spola i toaletten.

Men till topic så anser jag det märkligare att den där plastblomman legat på samma ställe i 36 år, än att du "av misstag" spolade ner den i toaletten.
Hon fick den av mannen hon förlorade oskulden med. Han tog "hennes blomma" och köpte således en ny till henne. Som Dio sedan pissade på och därmed visade sitt förakt för denna arma kvinnas sköte.
40plus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-02, 13:31   #63
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats Visa inlägg
Men till topic så anser jag det märkligare att den där plastblomman legat på samma ställe i 36 år, än att du "av misstag" spolade ner den i toaletten.
Den satt i en liten hållare på en spegel. Hon måste ha råkat riva ner den.

Har för mig att hon dessutom stängt toalocket efteråt, vilket jag tycker är märkligt och bidrog till min förvirring.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-02, 13:57   #64
stoner
Banned User
 
Reg.datum: Apr 2020
Ort: Amsterdam, Nederländerna
Inlägg: 1
Kanske iof sig inte så märklig i sig, men jag tycker vinterbadare är ett märklig företeelse. Och de tycker dessutom att det är skönt. Att de tycker det är skönt efteråt kan jag iof förstå. Men de kan ärligt talat inte säga att det är skönt och ligga och simma i vatten som bara håller några tiondelar plus.

Händer ibland att jag själv är ute och plaskar i Nordsjön och Engelska Kanalen men jag får kramp i fötterna.
stoner är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-02, 14:31   #65
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av stoner Visa inlägg
Kanske iof sig inte så märklig i sig, men jag tycker vinterbadare är ett märklig företeelse. Och de tycker dessutom att det är skönt. Att de tycker det är skönt efteråt kan jag iof förstå. Men de kan ärligt talat inte säga att det är skönt och ligga och simma i vatten som bara håller några tiondelar plus.

Händer ibland att jag själv är ute och plaskar i Nordsjön och Engelska Kanalen men jag får kramp i fötterna.
Efter att ha ägnat mig åt nätdejting i flera år och insett hur extremt utbrett det är med BDSM har jag slutat förvåna mig över hur mycket folk njuter av att åsamka sig själva smärta.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-02, 14:53   #66
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Vinterbadning i samband med bastu är ju underbart. Men då handlar det ju om att kyla ner sig i en halvminut eller så.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-02, 21:41   #67
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Långt ifrån det underligaste, men rätt roligt. Roligt är att spekulera om varför.

På ett gym där jag tränade mycket förut finns en äldre herre som efter varje pass klär av sig naken, tar på sig en handduk runt midjan för att skyla sig och går utomhus och skalar och äter en apelsin. Vinter som sommar, precis utanför gymmet.

När han ätit sin apelsin går han tillbaks in igen och duschar.

Det är en så härligt slumpmässigt konstig ritual. Jag har lovat mig själv att inte fråga honom varför, för spekulationen är nog roligare än sanningen. Behåller mystiken i det.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-02, 22:00   #68
delta_mats
Illrar pillrar
 
delta_matss avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Skogen
Inlägg: 5 089
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Långt ifrån det underligaste, men rätt roligt. Roligt är att spekulera om varför.

På ett gym där jag tränade mycket förut finns en äldre herre som efter varje pass klär av sig naken, tar på sig en handduk runt midjan för att skyla sig och går utomhus och skalar och äter en apelsin. Vinter som sommar, precis utanför gymmet.

När han ätit sin apelsin går han tillbaks in igen och duschar.

Det är en så härligt slumpmässigt konstig ritual. Jag har lovat mig själv att inte fråga honom varför, för spekulationen är nog roligare än sanningen. Behåller mystiken i det.
Det påminner mig om äppelmannen som tränade på ett gym jag tidigare tränade på. Inget märkligt alls förutom att han alltid kom in i gymmet med ett äpple i käften som han smaskade på. I övrigt gick han omkring som en alfa mellan sina set.
__________________
NO FEAT IS BEYOND MY REACH, I WILL WRITE MY OWN DESTINY.

Cardio Freak With Science
En Svensk Klassiker 2019/2020
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
delta_mats är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-02, 22:12   #69
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats Visa inlägg
Det påminner mig om äppelmannen som tränade på ett gym jag tidigare tränade på. Inget märkligt alls förutom att han alltid kom in i gymmet med ett äpple i käften som han smaskade på. I övrigt gick han omkring som en alfa mellan sina set.
Haha, jag älskar gymoriginal som man reducerar till "äppelmannen" eller liknande för att beskriva. Genom åren har jag sett dussintals olika sådana som jag namngivit i huvudet. "Voltarenmannen" "Minotauren" "Fröken Röv" "Fröken ogenerat nöjd med sin röv" "Fröken Camouflage" "Tio sätt att snabbast ta livet av sig själv för att slippa prata med-gubben" osv.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-02, 23:32   #70
delta_mats
Illrar pillrar
 
delta_matss avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Skogen
Inlägg: 5 089
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Haha, jag älskar gymoriginal som man reducerar till "äppelmannen" eller liknande för att beskriva. Genom åren har jag sett dussintals olika sådana som jag namngivit i huvudet. "Voltarenmannen" "Minotauren" "Fröken Röv" "Fröken ogenerat nöjd med sin röv" "Fröken Camouflage" "Tio sätt att snabbast ta livet av sig själv för att slippa prata med-gubben" osv.
Den tråden är bra! Tror jag nämnt honom där också.
__________________
NO FEAT IS BEYOND MY REACH, I WILL WRITE MY OWN DESTINY.

Cardio Freak With Science
En Svensk Klassiker 2019/2020
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
delta_mats är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 07:33   #71
40plus
Registered User
 
40pluss avatar
 
Reg.datum: Mar 2019
Ort: Skåne
Inlägg: 284
En tråd borde startas om "Gymmänniskorna". På mitt gym finns bastumannen som gärna bjuder in andra män till manlig nakenbastning.
40plus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 08:15   #72
delta_mats
Illrar pillrar
 
delta_matss avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Skogen
Inlägg: 5 089
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
En tråd borde startas om "Gymmänniskorna". På mitt gym finns bastumannen som gärna bjuder in andra män till manlig nakenbastning.
Finns en tråd redan, minns ej vad den heter.
__________________
NO FEAT IS BEYOND MY REACH, I WILL WRITE MY OWN DESTINY.

Cardio Freak With Science
En Svensk Klassiker 2019/2020
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
delta_mats är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 11:41   #73
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 298
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Långt ifrån det underligaste, men rätt roligt. Roligt är att spekulera om varför.

På ett gym där jag tränade mycket förut finns en äldre herre som efter varje pass klär av sig naken, tar på sig en handduk runt midjan för att skyla sig och går utomhus och skalar och äter en apelsin. Vinter som sommar, precis utanför gymmet.

När han ätit sin apelsin går han tillbaks in igen och duschar.

Det är en så härligt slumpmässigt konstig ritual. Jag har lovat mig själv att inte fråga honom varför, för spekulationen är nog roligare än sanningen. Behåller mystiken i det.
Jag undrar vad som är det märkligaste som har hänt honom?
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-04, 16:19   #74
Skrollovicz
Registered User
 
Skrolloviczs avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 1 045
En person med exakt samma namn som jag tappade bort sin plånbok på samma dag som jag gjorde. Jag blev glad när det ringde en herre som sa att han hittat min plånbok, men det skulle visa sig att den tillhörde en person i Göteborg, med samma namn som jag. Jag lyckades hitta min plånbok senare, så slutet gott allting gott
__________________
”The feds have crawled so far up my ass I can taste brulecreme”
Skrollovicz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-05-04, 17:12   #75
Köttis
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 612
Citat:
Ursprungligen postat av Skrollovicz Visa inlägg
En person med exakt samma namn som jag tappade bort sin plånbok på samma dag som jag gjorde. Jag blev glad när det ringde en herre som sa att han hittat min plånbok, men det skulle visa sig att den tillhörde en person i Göteborg, med samma namn som jag. Jag lyckades hitta min plånbok senare, så slutet gott allting gott
Kanske inte det märkligaste som hänt mig men ett lustigt sammanträffande på samma tema:

Jag tappade bort min plånbok på en studentfest. Dagen efter ringde en kvinna och sade att hon hade hittat ett körkort med mitt namn och frågade om jag tappat mitt. Jättebra tänkte jag, och hon skulle posta det till mig. Ytterligare en dag senare ringer de från kårhuset och säger att de hittat min plånbok. När jag hämtar den ligger även körkortet där så blir lite fundersam och jag ringer upp kvinnan igen. Det visade sig att hon dagen efter jag tappat mitt körkort, har hittat körkortet som jag tappat för över ett år sedan.

Sent from my FRD-L19 using Tapatalk
Köttis är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)