Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-10-10, 20:31   #811
Stoltz
Jag ber om det.
 
Stoltzs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 3 622
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Orm Visa inlägg
Nä det är rätt lätt, om man inte är kräsen dvs. Vilket jag är, många premisser som ska stämma in.
Och då får man vara själv, kanske för alltid.
Det här har jag en riktigt hatrolig relation till. Jag har vänner som tjatat i så många år om hur de är kräsna, och därmed ensamma. Sen i nästa sekund säger de att jag har haft tur som träffat en flickvän som är så snäll, omtänksam, och kärleksfull som jag har.
Vad de gärna glömmer är att om min flickvän varit på deras radar hade de letat fram hur många fel som helst för att hon inte passar deras "kräsenhets-mall". Det är sådan bullshit men samtidigt så sitter jag på den bra sidan av den båten så på något sätt blir det som att se en repris av en fars.

Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89 Visa inlägg
Det är intressant att de här i tråden som verkar få ligga minst är de som berättar hur män och kvinnor fungerar och hur man ska göra för att få ligga. Av någon anledning verkar de inte göra det själva och när de väl försöker så fungerar det inte. Konstigt.
Många är de som ska lära mamma och pappa göra barn, den saken är säker.
Stoltz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 21:09   #812
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Jag lyssnade på lite Dio tidigare idag, och kom att tänka på denna tråden. Tyckte denna låten var lite passande.

Citat:
Don't talk to strangers
Cause they're only there to do you harm
Don't write in starlight
Cause the words may come out real
Don't hide in doorways
You may find the key that opens up your soul
Don't go to Heaven
Cause it's really only Hell
Don't smell the flowers
They're an evil drug to make you lose your mind
Don't dream of women
Cause they'll only bring you dowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwn!
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 21:11   #813
Bobcole
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2019
Inlägg: 37
Okej kan någon hjälpa mig nu?

Det börjar närma sig. På lördag flyger jag till Luleå för att träffa den här tjejen, flygbiljetten har jag.

Grejen är, att jag har aldrig flugit förut, hur går det till exakt? Jag anländer på arlanda med tåg, vad gör man sen, vart går jag etc? Ska jag checka in någonstans? Jag har bara handbagage med mig. Känner mig helt nollad här.
Bobcole är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 21:19   #814
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av Bobcole Visa inlägg
Okej kan någon hjälpa mig nu?

Det börjar närma sig. På lördag flyger jag till Luleå för att träffa den här tjejen, flygbiljetten har jag.

Grejen är, att jag har aldrig flugit förut, hur går det till exakt? Jag anländer på arlanda med tåg, vad gör man sen, vart går jag etc? Ska jag checka in någonstans? Jag har bara handbagage med mig. Känner mig helt nollad här.
Rimligen finns det väl instruktioner där du köpte biljetten för hur det fungerar med att visa biljetten och få boardingpass och vart du ska vara och när. Kolla på den websidan där du köpte biljetten.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 21:26   #815
Bobcole
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2019
Inlägg: 37
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Rimligen finns det väl instruktioner där du köpte biljetten för hur det fungerar med att visa biljetten och få boardingpass och vart du ska vara och när. Kolla på den websidan där du köpte biljetten.
Hmm resedokument är det samma sak som biljett? Jag har fått ett resedokument som det står jag ska visa upp, tillsammans med pass. Men inte nån direkt biljett.
Bobcole är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 21:31   #816
baggard
Registered User
 
baggards avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 785
Citat:
Ursprungligen postat av Bobcole Visa inlägg
Hmm resedokument är det samma sak som biljett? Jag har fått ett resedokument som det står jag ska visa upp, tillsammans med pass. Men inte nån direkt biljett.

Google har svar på alla dina frågor.
baggard är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 21:46   #817
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 298
Citat:
Ursprungligen postat av Bobcole Visa inlägg
Okej kan någon hjälpa mig nu?

Det börjar närma sig. På lördag flyger jag till Luleå för att träffa den här tjejen, flygbiljetten har jag.

Grejen är, att jag har aldrig flugit förut, hur går det till exakt? Jag anländer på arlanda med tåg, vad gör man sen, vart går jag etc? Ska jag checka in någonstans? Jag har bara handbagage med mig. Känner mig helt nollad här.
Det löser sig, det är bara att fråga personal på flygplatsen.

Du får lova att liverapportera allt som händer under helgen!!
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 22:11   #818
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
Det löser sig, det är bara att fråga personal på flygplatsen.

Du får lova att liverapportera allt som händer under helgen!!
Liverapportera inte. Bättre med resume efteråt. Jag kan tänka mig att madamen i fråga kan tycka det är lite obekvämt att du avbryter för att du behöver gå in i en Inceltråd på ett kroppsbyggarforum och skriva "Bobcole här: 17:20 BHn (storlek 70D) uppknäppt. Spektakulär utsikt. Bara trosor kvar. De är ljusblå och inget könshår syns utanför troskanten. Over!"

Senast redigerad av trädgårdsmöbel den 2019-10-10 klockan 22:13.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 22:25   #819
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Lägg till mig på Skype, ring mig när du är på Arlanda så vägleder jag dig genom hela processen genom ett videosamtal. We're all gonna make it, brah
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 22:27   #820
baggard
Registered User
 
baggards avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 785
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Lägg till mig på Skype, ring mig när du är på Arlanda så vägleder jag dig genom hela processen genom ett videosamtal. We're all gonna make it, brah
Ska du ringa dig själv på Skype?
baggard är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 22:30   #821
Bobcole
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2019
Inlägg: 37
Ja nej det ser bra ut, jag anländer på arlanda 2 timmar innan flyger går så jag har en del tid på mig att hitta rätt.

Vi har snackat hela veckan osv på videochatt, hon har visat mig massa saker i hennes hem, handlat hem det vi ska äta etc, vi ska på bio och blabla.

Det jag förövrigt är lite nervös över är sexet, om det kommer till det, vilket det med största sannolikhet kommer göra, vi ska dricka vin en av de två dagarna etc. Men ja, det får gå som det går.

Hon ser förövrigt klart bra ut, är ung och vill ha flera barn framöver om något/några år, går sällan ut på krogen längre och gillar mestadels att vara hemma och pyssla.

Om det framöver blir något av detta kan jag skriva under på att det alltid finns hopp för alla, för detta var det mest skumma ever, möttes på en bar som jag gick ut på en kväll, hon kom fram och snackade etc, jävligt random.
Bobcole är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 22:30   #822
Bobcole
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2019
Inlägg: 37
Hon verkar dock ha fått för sig att jag är någon jävla form av "hunk", hon verkar tro att jag är jävligt sexuell erfaren och haft massa brudar, herregud!
Bobcole är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 22:32   #823
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Ja vad fort det löste sig.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 22:33   #824
Bobcole
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2019
Inlägg: 37
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
Det löser sig, det är bara att fråga personal på flygplatsen.

Du får lova att liverapportera allt som händer under helgen!!
Rapporterar när jag kommer hem :P
Bobcole är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 22:33   #825
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av Bobcole Visa inlägg
Hon verkar dock ha fått för sig att jag är någon jävla form av "hunk", hon verkar tro att jag är jävligt sexuell erfaren och haft massa brudar, herregud!
Vet du varför hon tror det? För att du är en jävla hunk, annars hade hon inte fått den uppfattningen, men det är din egen hjärna som förhindrar DIG från att se sanningen.
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)