Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kosttillskott

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2022-02-06, 23:11   #31
Troive
Registered User
 
Troives avatar
 
Reg.datum: Jan 2014
Ort: Malmö/Gävle
Inlägg: 20
Finner det lite lustigt att hela världen gått bananas ppå Turkesterone nu helt plötsligt, jag och några vänner klickade hem det från England för 5 år sen och det verkar som tidigare nämnt redan funnits väldigt långt innan dess.

Hursomhelst, jag fann inte någon som helst effekt av dessa och studierna som har gjorts på dessa är gjorda på insekter, vilket inte direkt känns som en hundraprocentig källa =)

Såg även en video från Layne Norton om detta för några veckor sedan.

Min slutsats: Lägg pengarna på tillskott som faktiskt ger något, se det som skillnaden mellan att köpa en stabil utdelningsaktie kontra att köpa ett förhoppningsbolag helt utan omsättning.
__________________
Instagram - @Troive

Coaching:
Martin@pipelakefitness.se
Troive är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-02-19, 17:24   #32
Liffa
Registered User
 
Liffas avatar
 
Reg.datum: May 2003
Ort: London UK
Inlägg: 24
Jag köpte tre burkar ecdysterone för att testa och fick väl i mig max två burkar under en period av tre-fyra veckor. Under den tiden upplevde jag inga styrkeökningar alls i alla fall. Däremot ploppade det upp några finnar på olika delar av kroppen, rätt stora. Senast jag hade acne var 25 år sedan, så helt klart var det kosttillskottet som gav dessa problem. Jag började sova sämre under dessa veckor. Vet ej om det hade att göra med ecdysteronet, men jag la ned detta kosttillskott rätt snabbt i alla fall.
Liffa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-11, 15:06   #33
humancentipede
Registered User
 
Reg.datum: May 2020
Inlägg: 145
får mkt hårdare pump med ecdysterone.. Armarna känns uppsvällda i timmar efter jag tränat .. brukar va borta efter en kvart annars ..Hjärtat slår väldigt hårt jämfört med annars om jag anstränger mig.. Inte högre puls nödvändigtvis .. bara hårdare hjärtslag. Kan känna mig darrig på dagarna och händerna skakar. Får också ngt tryck bakom ögonen, och känner mig arg ..
Verkar klara några reps extra dessutom när det varit fail annars ..

Senast redigerad av humancentipede den 2022-03-11 klockan 15:08.
humancentipede är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-07-06, 16:32   #34
skeletron
Registered User
 
skeletrons avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 831
Ni som har utdelningsportfölj. När nysparar ni mer pengar i befintliga innehav? Om man sparar månadsvis ungefär, hur mycket ledning bör man ta från aktiekurs, och hur mycket genom analys? Jag tänker att det ju är befintliga innehav man redan till viss del gjort en analys på, då begöver man inte göra samma analys varje månad kanske?
__________________
Lyssna på min podcast "Andra kammaren"

En podcast om politik och nyheter
skeletron är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-07-06, 17:30   #35
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor
 
King Grubs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 78 283
Högst 10 % av den disponibla inkomsten i ekdysteronaktier.
__________________


Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-07-06, 19:24   #36
kvarnis
Registered User
 
kvarniss avatar
 
Reg.datum: Jul 2015
Ort: Linköping
Inlägg: 703
Väntar på nästa dip sen går jag all in i ecdysterone-företagen, tror det har enorm potential, sky is THE limit.
kvarnis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-07-06, 19:59   #37
skeletron
Registered User
 
skeletrons avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 831
Citat:
Ursprungligen postat av skeletron Visa inlägg
Ni som har utdelningsportfölj. När nysparar ni mer pengar i befintliga innehav? Om man sparar månadsvis ungefär, hur mycket ledning bör man ta från aktiekurs, och hur mycket genom analys? Jag tänker att det ju är befintliga innehav man redan till viss del gjort en analys på, då begöver man inte göra samma analys varje månad kanske?
Den här hamnade på helt rätt ställe
__________________
Lyssna på min podcast "Andra kammaren"

En podcast om politik och nyheter
skeletron är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)