Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2020-09-17, 16:29   #121
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Jag menar det.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-17, 17:03   #122
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Vad är hngnn? Är det bra eller dåligt?
"Hngnn" Är känslan en gammal man får när han ser en ung attraktiv kvinna, det sticker till i både penisregionen och i hjärtat och han utstöter ett ofrivilligt läte: "hngnn".

Istället för att skriva allt detta, så skriver man "Hngnn".
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-17, 17:06   #123
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
"Hngnn" Är känslan en gammal man får när han ser en ung attraktiv kvinna, det sticker till i både penisregionen och i hjärtat och han utstöter ett ofrivilligt läte: "hngnn".

Istället för att skriva allt detta, så skriver man "Hngnn".
Ut på Tinder med dig
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-17, 17:26   #124
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Även så jag låter när jag kör curls.
PureWhey är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-17, 17:43   #125
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Skit i vad ”alla” gör, rätt vad det är så snubblar du över någon som tänker och tycker likadant som du (var fjärde jul är personen dessutom snygg).

Jag tycker snarare du ska fråga dig: Vill jag ha tjejer som gillar sexiga spännisbilder? Jag föreställer mig att tjejer som gillar den typen av bilder är såna som putar med röven på instagram, och såna gillar jag.
Jag gillar det här, du tänker som en riktig marknadsförare. Valde att se det här som ett grönt ljus och lade upp en machospännbild sist.

Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Då får du jag vill ligga-stämpel. Vi skulle ju hitta en dam för livet till dig ju
Efter lite svepningar tycker jag att det verkar vara fel app för det, Laffis. Det är ju starkt fokus på bilder, och de flesta biografier är kortfattade. En sak jag noterat är att vissa skriver att de inte är ute efter någonting annat än vänner, är inte det skumt? Vill de kunna hänvisa till det om deras partner hittar dem på appen?
Brofessorn är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-17, 17:54   #126
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Vad är hngnn? Är det bra eller dåligt?
svenbanan är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-17, 18:33   #127
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Alltså yogainstruktörer......jag har praktiserat mycket yoga i mitt liv och många olika former, därav träffat mängder med yogainstruktör-tjejer. Man tycker de ser smala ut, nästan lite spinkiga, ser man dem med kläder på så tänker man inte att det är någon som tränar, men helvete vad starka de är med sin kropp. Och viga. Och vilken kroppskontroll. Jag vill ha en yoga kropp!
Angel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-17, 18:59   #128
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Alltså yogainstruktörer......jag har praktiserat mycket yoga i mitt liv och många olika former, därav träffat mängder med yogainstruktör-tjejer. Man tycker de ser smala ut, nästan lite spinkiga, ser man dem med kläder på så tänker man inte att det är någon som tränar, men helvete vad starka de är med sin kropp. Och viga. Och vilken kroppskontroll. Jag vill ha en yoga kropp!
Existerar det verkligen nåt sådant som en yoga kropp? Jag tänker mig att man inte får nån speciell typ av kropp av yoga. Är man smal sen tidigare så blir man en smal yogi, är man lönning sen tidigare så bli man en lönnig yogi.

Däremot så blir man ju såklart väldigt bra på att hantera sin egen kroppsvikt och kan utföra de mest häpnadsväckande "trick".
svenbanan är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-17, 20:01   #129
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Tror hon ångrat sig, hon slutade svara.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-17, 22:40   #130
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Existerar det verkligen nåt sådant som en yoga kropp? Jag tänker mig att man inte får nån speciell typ av kropp av yoga. Är man smal sen tidigare så blir man en smal yogi, är man lönning sen tidigare så bli man en lönnig yogi.

Däremot så blir man ju såklart väldigt bra på att hantera sin egen kroppsvikt och kan utföra de mest häpnadsväckande "trick".

Aldrig sett en lönnig yogainstruktör faktiskt. Men lönniga yogis finns ju (jag typ).
Angel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-17, 22:43   #131
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Aldrig sett en lönnig yogainstruktör faktiskt. Men lönniga yogis finns ju (jag typ).
Jag känner iaf en. Hon är överjävlig på yoga också. Men kort och småknubbig. Jag får typ ryggskott bara jag ser hennes övningar.
svenbanan är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-18, 09:01   #132
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Tror hon ångrat sig, hon slutade svara.
Mitt rätt ur arslet-tips. Om du bestämmer dejt med någon, tagga ner med meddelandeskrivandet litegrann. Ju mer man skriver ju större risk att man skriver något dumt som skrämmer bort. Bättre att spara lite på dig tills ni ses.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-18, 09:05   #133
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Existerar det verkligen nåt sådant som en yoga kropp? Jag tänker mig att man inte får nån speciell typ av kropp av yoga. Är man smal sen tidigare så blir man en smal ...k".
Dhalsim i streetfighter tänker jag mig som yogakropp. Kanske lite olika kroppsformer, men Dhalsim-elasticitet och rörlighet.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-19, 19:38   #134
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Jag tog bort alla Tindermatchningar som inte har svarar på tre dagar eller mer. Jag hade 151 matchningar när jag började. Har 0 nu. LOL!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-19, 21:10   #135
Kaalle
Registered User
 
Kaalles avatar
 
Reg.datum: Nov 2013
Inlägg: 242
Inse att brudar matchar med en miljon snubbar, det är fan till och med på det viset här i Sydostasien, och det är ju notoriskt för att vara buyers market för västerlänningar. I Sverige kan jag bara föreställa mig att det är fullkomligt brutalt för män.

Jag förstår till fullo att tjejer är jättetrötta på "Tjena måste bara säga att du är sååå vacker" mess 478 gånger om dagen. Se det ur deras perspektiv, och även om du tycker du är supersmidig och trevlig och soft och har bilder där du ser läcker ut, så blir du bara en i mängden per automatik.
Kaalle är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)