Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-11-01, 13:53   #16
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av mattilainen Visa inlägg
Hatar öl. Favoritölen blir således någon vattenblaskig, typ den gröna, Carlsberg?

Hur mycket pengar har du just nu på banken/investerat?
7030kr på mitt kort-konto och 20.000kr sparat för min Filippinerna-resa i december. Sen inte en krona mer någonstans.

Hade du önskat att Aliens kom och tog över jorden? (lite spänning i den annars så trista vardagen)


Citat:
Ursprungligen postat av Raschmus Visa inlägg
14tkr investerat.

Vad hände på din värsta fylla någonsin?
Såg jag var lite sen på att svara, så jag passar på att svara på ovan fråga med här då,

Jag var ute med jobbet, blev karatefull och skulle hem. Det var kullersten och jag snubblade till precis där polisen hade ställt sina bilar. Jag bumpade rakt in i en kvinnlig polis, försökte resa mig för att springa därifrån och olyckligtvis snubblade jag igen och for med huvudet rakt in i polisbilen och orsakade en stor buckla. Försökte därefter springa ifrån polisen som hoppade på mig, brottade ner mig och körde mig till fyllecellen. Mobilen var död och sambon trodde jag hade varit otrogen. Kanske inte värsta fyllehistorian, men ganska rolig i efterhand. Det roliga var att en annan kollega hade däckat på hemvägen och fick också sova i fyllecell. Vilket jag glatt roade de andra kollegorna med på måndag morgon, men ingen av dem fick veta att jag hamnat där

Senast redigerad av Akerhage den 2019-11-01 klockan 13:57.
Akerhage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 08:49   #17
VoDaresVins
Registered User
 
VoDaresVinss avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Österbotten
Inlägg: 992
Nej. Jag hatar allt som berör min och andras analöppning.

Vad är det elakaste du nånsin gjort? (Vet inte själv vad jag skulle svarat på den frågan)
__________________
Kneehabjournalen
VoDaresVins är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)