Citat:
Ursprungligen postat av drift
Och om jag säger att du snackar en jävla massa skit!
Sök på snöröjning Stockholm och kola google bilder. Detta är dom första bilderna jag ser:
Vad fan tror du själv??? Mer folk = mer plogbilar. Om ni hämtar eran snöröjnigsutrustning på Lekia så förstår jag också att ni har allvarliga problem. Men det är inte mängden folk eller bussar som är problemet, det är eran allmänt tragiska attityd till ett problem som för resten av hela landet inte är ett problem. Nej ni ska ha allt ordnat för er och ingen jävel klarar av att ordna ens det enklaste problem. Man TROR INTE SINA JÄVLA ÖGON när era jävla skitbilar med dubbfria vinterdäck står fastkörda i tre centimeter nysnö. Om ni lärde er att köra bil istället för att sitta och klaga på Twitter så skulle ni inte ha några problem!!!
|
Den där sista bilden undanröjde alla tvivel om att du är ett litet uttråkat troll. Men troll är väl rätt vanliga där du kommer ifrån, har hört att för mycket incest kan orsaka den mutationen.
Citat:
Ursprungligen postat av z_bumbi
Fördelen med en tunnelbana är att de inte berörs av snö då de som namnet antyder går i tunnlar. Att sedan järnvägar som går ovan jord är dåligt underhållna och går nära maxkapacitet är en annan fråga och det gäller inte bara i Stockholm. Iofs är det väl just nu Stockholm som verkar lägga den största bromsen på utbyggnaden av järnvägsnätet för att öka kapaciteten så lite skit kanske är befogat.
|
Ett tunnelbanenät som till hälften går ovan jord likt det i sthlm*. Bättre nu? Klart det finns enormt utrymme för förbättring, men när nån jävla bonnläpp från Norrland sitter och tror sig ha alla svaren bara för att deras kommun med 8000 invånare klarar av det bra så borde det vara minst lika enkelt i Stockholm, klart man blir provocerad. Det är som om Holland skulle klanka ner på Ryssland för att det är så dåligt med fibernät i sibirien.