Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-03-21, 22:09   #72646
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Där ser ni, era slösvarare, till och med självaste Yes håller med mig!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-21, 22:17   #72647
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Skillnaden är vad man kan dra för slutsatser av personens bristande/långsamma svar.

Och ja män kontaktar kvinnor hela tiden, överallt.
Är inte hp ett socialt medie? Vad är skillnaden mellan hp och facebook för en singel?
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-21, 22:23   #72648
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Nu har ju även match blivit en app, så jag tänker mig att app som app, hp, match, tinder, fb, badoo, det är en hög med appar bara där man kan profilera sig och om man nu känner för det ragga. För något år sedan var "facebook" unikt, sedan om jag förstår trenden rätt så övergick de yngre förmågorna till instagram och facebook blev något för gamlingar (hmpf). Sedan slog periscope och snapshat till och snapchat blev sedan alla gamkärringars nya profilbilder i sociala medier, precis varenda 40-taggare måste ha björnöron. Happn har varit lite nytt i genren, där man måste korsa varandras vägar för att få upp den andre, samtidigt som min erfarenhet av den appen har varit att om man tycker Tindr är svårt så är happen en paradox. Jag personligen faller tillbaka på hp som "soft ställe" och match "seriöst ställe" återigen.
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-21, 22:25   #72649
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
https://ibb.co/e3k1vH
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-21, 22:25   #72650
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Det var instagram...
Angel är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-21, 23:25   #72651
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Är inte hp ett socialt medie? Vad är skillnaden mellan hp och facebook för en singel?
Skillnaden är att på hp så är dejting och möte liksom slutmålet. Om någon börjar skriva och fråga mig om en hobby eller ett intresse i något annat sammanhang så är det deras förlust om man inte är nöjda med varför och hur jag svarar.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-21, 23:45   #72652
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Skillnaden är att på hp så är dejting och möte liksom slutmålet. Om någon börjar skriva och fråga mig om en hobby eller ett intresse i något annat sammanhang så är det deras förlust om man inte är nöjda med varför och hur jag svarar.
ah du menar så, ja, så är det nog.
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-22, 00:05   #72653
Yes
Banned User
 
Yess avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 382
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Där ser ni, era slösvarare, till och med självaste Yes håller med mig!
Heh, jag vet inte om jag är något föredöme här. Till och med bästa polarna kan ju ibland tro att jag hatar dem eftersom jag inte orkar svara på deras meddelanden.

Det är ju för övrigt sjukt jobbigt med nätdetjing. Även om det är en intressant tjej orkar jag fan inte hålla på att skicka meddelanden varje dag. Träffas vi och det uppstår ömsesidigt tycke är jag lite lättare att handskas med, men även då föredrar jag att prata när vi väl träffas istället för att bli distraherad av mobilen.

Nu på senare tid har det för all del varit så att saker pippat mig från alla olika håll så det har inte heller varit som att jag själv gjort någon extra ansträning. Det är såklart inget vinnande koncept men det ger sig väl så småningom.
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-22, 06:07   #72654
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Hade en rent ut sagt fantastisk date igår där vi båda var väldigt öppna och ärliga mot varandra vilket känns väldigt refreshing. Ny date i början av nästa vecka!
Anton Fräs är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-22, 06:22   #72655
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
svenbanan är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-22, 15:48   #72656
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Ja vad fan borde man göra.. Hon skickar meddelande som innehåller vinkar om att hon nångång vill vara tillsammans nångång, talar om platser vi borde resa till osv men sen i December har vi setts kanske 5ggr och alltid ätit eller tagit en kaffe. Hon sade själv att hon är försiktig osv men i min bok borde man efter typ 5 månader redan ha övernattat eller åtminstone gjort nåt mera än detta. Hon studerar på annan ort så det försvårar saker och ting men endå. Gillar henne och diskussionerna flyter på bra men känns som att det är för mycket snack och för lite action
Läskeblask är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-22, 15:57   #72657
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Läskeblask Visa inlägg
Ja vad fan borde man göra.. Hon skickar meddelande som innehåller vinkar om att hon nångång vill vara tillsammans nångång, talar om platser vi borde resa till osv men sen i December har vi setts kanske 5ggr och alltid ätit eller tagit en kaffe. Hon sade själv att hon är försiktig osv men i min bok borde man efter typ 5 månader redan ha övernattat eller åtminstone gjort nåt mera än detta. Hon studerar på annan ort så det försvårar saker och ting men endå. Gillar henne och diskussionerna flyter på bra men känns som att det är för mycket snack och för lite action
Det vi har sagt att du ska göra i typ 3 månader är att glömma henne. Men du är inte beredd att lyssna med det örat, va?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-22, 16:07   #72658
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det vi har sagt att du ska göra i typ 3 månader är att glömma henne. Men du är inte beredd att lyssna med det örat, va?
Njaa problemet är att det i övrigt funkar..kommunikationen altså, mycket bättre än innan så det stör mig att varför inte ta nästa steg. Nå jag ger det en månad till sen skiter jag i det
Läskeblask är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-22, 16:12   #72659
NilsZxx
Banned User
 
NilsZxxs avatar
 
Reg.datum: Feb 2018
Inlägg: 14
Citat:
Ursprungligen postat av Läskeblask Visa inlägg
Ja vad fan borde man göra.. Hon skickar meddelande som innehåller vinkar om att hon nångång vill vara tillsammans nångång, talar om platser vi borde resa till osv men sen i December har vi setts kanske 5ggr och alltid ätit eller tagit en kaffe. Hon sade själv att hon är försiktig osv men i min bok borde man efter typ 5 månader redan ha övernattat eller åtminstone gjort nåt mera än detta. Hon studerar på annan ort så det försvårar saker och ting men endå. Gillar henne och diskussionerna flyter på bra men känns som att det är för mycket snack och för lite action
Hon har ju helt klart sex med någon/några andra under tiden :P
NilsZxx är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-22, 16:18   #72660
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Citat:
Ursprungligen postat av NilsZxx Visa inlägg
Hon har ju helt klart sex med någon/några andra under tiden :P
Ja det har jag också funderat på. Om man nu gillar nån så borde man åtminstone vilja ha nån sorts närhet. Inte kan hon väl tro att jag kommer att leva nån jälva munkliv i väntan på nåt som tydlugen aldrig händer
Läskeblask är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)