Kolozzeum forum Erbjudande
> Kolozzeum Webshop >> Erbjudanden

Gå tillbaka   Kolozzeum forum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-02-07, 16:09   #46
Kocho
Registered User

Kochos avatar

Reg.datum: okt 2007
Citat:
Ursprungligen postat av emilanderen Visa inlägg
Har försökt på mig den tekniken med hantlar. Jag har inte lyckats så bra, men det är bara att öva. Som man säger "övning ger färdighet"
Den funkade inte för mig kan jag säga direkt, såg lättare ut än va det var

Citat:
Ursprungligen postat av wilkes Visa inlägg
I found it!

ser mäkta bra ut det här! förutom alla världens små jävla motgångar
Bra det, nu är det din tur.

Dagens pass mm2k nr 8

Bänkpress
2x10 40kg
1x6 60kg
2x3 82kg
2x2 90kg

Lutande hantelpress
1x9 30kg
1x4 30kg

Pushdown
1x12 80
1x7 80

Militärpress
1x10 30kg
1x6 30kg

Sista repsen på 82kg tyckte jag var riktigt tunga och jag funderade på om jag skulle fråga efter passning på 90kg men jag tog lite bredare grepp och peppade mig själv så dom på 90 gick upp men det kändes väldigt tungt:p fast mitt PB var ju tidigare 1x90 så det ska vara tungt.

Första settet med hantelpress kändes riktigt bra och jag hade nog kunnat ta 1-2 mer. Andra settet var svintungt då jag hade kört ett set pushdowns emellan.

Skulle köra baksida axlar i cc efter detta men sprintern(?) som man sätter i vikterna var böjd och satt inte fast bra så den flög ut medans jag körde övningen. Då gick jag hem.

mycket bröst/axlar/triceps denna veckan men jag har varit "sjuk" och haft mycket att göra så det har inte blivit några andra pass.
Kocho är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-02-07, 17:02   #47
emilanderen
Registered User

emilanderens avatar

Reg.datum: sep 2009
tunga bänkar Simon. Grattis till PB

Bilder på sida, 3, 6, 10 , 11 , 18 , 22 , 23 & 27
emilanderen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-02-28, 16:16   #48
Kocho
Registered User

Kochos avatar

Tagit en viloperiod på några veckor men nu ska det dras igång igen. Har kört 3 pass sedan det senast uppdaterade där jag bland annat gjorde 10 reps på 40 i militärpress och 4½ på 50kg. Får anses vara ganska okej då jag inte kört några axelpress övningar sedan innan jag började med mm2k då jag gjorde typ 4-5 reps på 30kg

Drar antingen igång imorgon eller på tisdag beroende på vad jag får för besked från min uppkörning imorgon.
Gammal 2010-03-01, 18:02   #49
Kocho
Registered User

Kochos avatar

Blir imorgon jag drar igång träningen igen. Varit igång hela dagen fram tills nu och känner mig trött och omotiverad just nu men uppkörningen i morse gick bra vilket känns bra då jag inte kände för att "tappa" tvålen i duschen efter träningen för att få ut mina aggressioner, skulle väl isf vara för att glädja emil då han gillar sånt vad jag förstått.

Edit: körde pass 3 idag

Senast redigerad av Kocho den 2010-03-01 klockan 18:06.
Gammal 2010-03-03, 14:39   #50
Kocho
Registered User

Kochos avatar

Har dragit mig från att träna ett tag då jag vet att jag kommer vara så mycket klenare nu jämfört med drygt en månad sedan men det är bara att ta tjuren vid hornen och dra igång igen.

Kände lite på bänkpressen idag och gjorde ett set 4 rep 80kg. Enligt mm2k skulle jag kört till failure på 85kg men det får vänta tills antingen måndag nästa vecka eller efter jag kommit hem från Thailand (åker på tisdag kväll).

Militärpress
1x7 40kg
1x8 30kg

Det är en känsla när man inte tränat på några veckor då man bara klarar något set sen blir allt riktigt svintungt och vingligt iaf för mig. Körde lite andra småövningar också.

Kommer dra igång 4-5 pass i veckan när jag kommer hem från Thailand igen.

Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:33.