haha, shit, vad har du för superkondis..
jag blir alltid plaskblöt på gymet av svett.. och särskilt marklyft öppnar alla porer till max.
Bra kört iaf, keep it up, kul med nya upplägg!
haha, shit, vad har du för superkondis..
jag blir alltid plaskblöt på gymet av svett.. och särskilt marklyft öppnar alla porer till max.
Bra kört iaf, keep it up, kul med nya upplägg!
Alltså, varm blir jag ju jämt, men det är sällan jag blir renodlat svettig. Gymmande i maskiner är annorlunda på det sättet tror jag, märker av mer generell ansträning nu när jag lallar runt bland de fria vikterna.
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
Du äger, varför oroa sig när du är den näst mest awesome efter Chuck Norris?
Alltså, varm blir jag ju jämt, men det är sällan jag blir renodlat svettig. Gymmande i maskiner är annorlunda på det sättet tror jag, märker av mer generell ansträning nu när jag lallar runt bland de fria vikterna.
Hur pass hårt tränar du då i vanliga fall? Kör du skiten ur dig fullständigt eller tränar du så du blir trött/nöjd? Kan du tvätta håret i duschen efter ett axel- eller armpass?
Jag har sett en del på gymet gå från lite "lagom" maskinträning till att gå loss rejält på fria vikterna, som om det på något vänster taggar till att ge lite extra...
Hur pass hårt tränar du då i vanliga fall? Kör du skiten ur dig fullständigt eller tränar du så du blir trött/nöjd? Kan du tvätta håret i duschen efter ett axel- eller armpass?
Jag har sett en del på gymet gå från lite "lagom" maskinträning till att gå loss rejält på fria vikterna, som om det på något vänster taggar till att ge lite extra...
De fria vikterna är ju coolare iaf. Det nya credot för gymet är "inga jävla tjejmaskiner!" för både mig och DiscoD.
Jag kör mina övningar, drar ur musklerna ordentligt osv men blir sällan riktigt svettig som sagt. Ibland blir det halvdana pass men fisträning ligger inte riktigt för mig, är lite "ska man göra nåt så gör man det ordentligt".
Jag tycker det känns bra att svettas när jag kör styrka, eftersom min förbränningsträning lämnar en del att önska just nu med knät.
Maybe I'm just not wired right?
Citat:
Vilken jävla pärs det är att gå i djupsnö då?! Promenaden från affären och hem tog dubbelt så lång tid i nysnön, och att ta sig till förrådet och tillbaka kändes som en mindre polarexpedition. För att ytterligare spä på glädjen så ska jag köra pappa till Arlanda imorgon, klockan fem på morgonen. Vi hoppas att de har börjat ploga E4 iaf...
Citat:
ATT du ens behöver fråga? lol!1 Blotta ANBLICKN av mina sensuellt formulerade meningar får kvinnsen att halka av stolen!!!!1 på ZTAN får jag gå runt med en käpp och swappa away all ze bithes sas!!!1"43 nu tänker du JAHA nu kan det fan inte komma mer!!1 men vad händer?!? JO jag slår en krabba och big ben stannar, pyramiderna rasar och lars ohly servar ut sig i fickpingis!!!!!!1111
Vilket fantastiskt onödigt sätt att slita ner däcken på. :P
Det fina i kråksången är att jag ska köra pappas bil som väger nätta 1,8 ton, är sänkt och har snödäck. Pappa tyckte inte hans bil behövde riktiga dubbdäck nämligen...
Citat:
Verkar som att det där passet smakade bra, grymt tränat!
ATT du ens behöver fråga? lol!1 Blotta ANBLICKN av mina sensuellt formulerade meningar får kvinnsen att halka av stolen!!!!1 på ZTAN får jag gå runt med en käpp och swappa away all ze bithes sas!!!1"43 nu tänker du JAHA nu kan det fan inte komma mer!!1 men vad händer?!? JO jag slår en krabba och big ben stannar, pyramiderna rasar och lars ohly servar ut sig i fickpingis!!!!!!1111