Tungt! .. Och vi hade en (Motsv.) SO-lärarvikarie som bar jeansjacka och jeans och hade Motvind-dekal på portföljen. Han var emot betyg och gav därför alla en trea.. Utom en elev..
Och vi hade en (Motsv.) SO-lärarvikarie som bar jeansjacka och jeans och hade Motvind-dekal på portföljen. Han var emot betyg och gav därför alla en trea..
Hahaha!
Låtar längre än tre minuter är en styggelse.
bobubobobelolenonitotroroboberortot
Rogntudju! Vi som saknar användaren man inte får nämna (placera i signatur vid medhåll, se signaturmall: Klickiz)
Börjar lura på om jag bär på en odiagnostiserad siffer-dyslexi...
Detta ovan: "Enkloss 162½kg 1*1"i kvällspasset...
skulle vara 165kg mot 4,5 cm kloss 1*1. = Pb! Skapligt av en gammal kraftlös gubbe. Bara att öka vidare.
bobubobobelolenonitotroroboberortot
Rogntudju! Vi som saknar användaren man inte får nämna (placera i signatur vid medhåll, se signaturmall: Klickiz)
Thanks, Nitro, trippeltack! Nu tänker jag på dendär snubben jag sprang på från
en icke nämnbar ort i Skåne som ägde en stor pipa och stekte kråkor till middag
som han fångade. Det va en trapper, det!
Man har en bra bit kvar till sjuka vikter, men vore schysst att komma dit snart.
215 på hög kloss och 170 på lägsta vore nåt. Sheiko funkar;
trevligt köra SL.
Öbackaön, Atletklubbens gym
Onsdagen den 18 nov.
Tid: 1220-1430. 130min.
Sheiko #39, Vecka 2, Dag 2 eller "Day 3 Wednesday"
Extended Version men halvkort program. Hettade till i militären.
En otursdag för Ringo aka Danny, som bröt tummen.
Cuffar 9*3. 1,8 kg. Bicep Stående BC med rak stång 20kg 15*1, 30kg 8*4, 40kg 5*1.
Diskussion om rätt teknik, Själv kör jag alltid full kontraktion och hela vägen. Bicep i maskin lätta vikter 12*5. Bicep koncentrationscurl 6*3. Här började det spåra ur.....
Marklyft till knäna med rehabvikter för gamle trappern med pinnbena
55kg 3*1
65kg 3*1
75kg 3*2
87½kg 2*4
Bänk ersattes med Sittande militär i smith
20kg 20*1
50kg 10*1
70kg 5*1
85kg 4*1
100kg 3*1.. Här började vi tampas, jag och Ringo. Enda vi kör jämnt i.
110 kg 1*1
115kg 1*1
117½kg 0*1 Metallica på...
112½kg 4*1 torde vara pb. Hade kunnat gjort lika många till, men då hade jag legat flera dar sen pga axeln.
Somsagt bröt Ringo tummen. Den galningen fortsatte ändå, och ska köra sitt livs första tröjbänkspass åt fredagen till... Men vi slopade mark från ställning idag.
Dumbell Fly 10*5 slopades, liksom hantelrodd - blir pay-back fredag. Abs 10*4 dito.