Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2008-12-22, 08:44   #46
jmkdavid
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2005
Inlägg: 546
Du verkar ju redan vara nöjd med din kropp. Vad är det du vill ändra egentligen? Du skrev att du inte vill bli biffig (vilket för du för övrigt inte blir över en natt, speciellt inte om man är lat som du skrev att du är, så det behöver du inte "oroa" dig för) och du verkar nöjd med ditt BF.... så beskriv lite mer exakt vad du vill ändra?

Citat:
(ja ser nästan redan ut så nu, som min länk, när ja flexar) haha tror du med flera stirrar er blinda på första bilden där mitt fejs var med. Jag sträcker i själva verket på mig och inte spänner, då "drar man ut" musklerna och ser tanig ut, skratta själv åt bilden för ja såg så spinkig ut därför ja la upp den nu e de så att jag bara flexar på andra bilden men har en bra video, går de o lägga upp videos?
Så du har tänkt gå omkring som du gör på dom andra två bilderna för att se biffig ut? som en ostkrok? Som ringaren i notre dame för att kunna tok-spänna magmusklerna? Det blir en läcker syn. Tror ärligt talat att inte så många kommer att tänka på hur din mage ser ut då, snarare om du har skolios eller vad den extremt dåliga hållningen beror på...
jmkdavid är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-22, 08:56   #47
Floddan
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Göteborg
Inlägg: 2 014
Nu är iofs jag mulligast på stranden så jag borde kanske inte ge tips här. Å andra sidan är 90% av alla som ger tips oinsatta.

Jag trór att om du tränar några dagar i veckan och inte äter För mycket så får du nog resultat du kommer bli nöjd med.

Äta för mycket är ingen ide om du vill vara strandsnygg. De kanske ger några gram extra muskler men å andra sidan så syns fettet tydligare. Den typen av tjejer som gillar strandkroppar gillar oftast lite fett.
Floddan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-22, 11:59   #48
Fredrik_S
Registered User
 
Fredrik_Ss avatar
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 6 723
Citat:
Ursprungligen postat av DarkBoy Visa inlägg
nae... mitt mål e de här:

http://www.ayushveda.com/magazine/wp...ac-284x300.jpg

(ja ser nästan redan ut så nu, som min länk, när ja flexar) haha tror du med flera stirrar er blinda på första bilden där mitt fejs var med. Jag sträcker i själva verket på mig och inte spänner, då "drar man ut" musklerna och ser tanig ut, skratta själv åt bilden för ja såg så spinkig ut därför ja la upp den nu e de så att jag bara flexar på andra bilden men har en bra video, går de o lägga upp videos?
Om du vill se ut som killen på bilden så måste du för det första ha en spotlight i precis rätt vinkel ovanifrån, för det andra spänna magen rejält samtidigt som du slappnar av bröstmusklerna och alla andra muskler.

Han har visserligen mer volym på sina muskler men belysning vinkel och posering gör extremt mycket. Och han går garanterat inte runt och ser ut så där i avslappnat läge.
Det finns en anledning att fotografer tar 100 tals bilder på en modell och det är för att 99 av bilderna inte blir perfekta.

Så.... det räcker inte med att han en kropp som han på bilden för även med en sån kropp så ser man bara ut så i rätt belysning rätt vinklel rätt spänning osv osv....
Fredrik_S är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-22, 12:04   #49
tsp
Banned User
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 2 333
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik_S Visa inlägg
Om du vill se ut som killen på bilden så måste du för det första ha en spotlight i precis rätt vinkel ovanifrån, för det andra spänna magen rejält samtidigt som du slappnar av bröstmusklerna och alla andra muskler.

Han har visserligen mer volym på sina muskler men belysning vinkel och posering gör extremt mycket. Och han går garanterat inte runt och ser ut så där i avslappnat läge.
Det finns en anledning att fotografer tar 100 tals bilder på en modell och det är för att 99 av bilderna inte blir perfekta.

Så.... det räcker inte med att han en kropp som han på bilden för även med en sån kropp så ser man bara ut så i rätt belysning rätt vinklel rätt spänning osv osv....
Ändock har grabben en lång väg kvar innan han ens liknar snubben på bilden han länkade. Som flera redan sagt ser ts ut som vilken 15 årig spinkis som helst som tränat 2-3 månader på gymmet. Det enda skälet till att ts har någon muskeldefinition alls är hans extremt låga BF. För volym är ju knappast svaret.
tsp är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-22, 13:08   #50
Tiger77
Registered User
 
Tiger77s avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Ort: Jokkmokk
Inlägg: 347
Du får nog hårdträna på gymmet några år innan du ser ut som bilden, tyvärr så är du mer lik mr burns just nu.
__________________
Blogg: http://maskinen77.blogspot.com/
Tiger77 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-22, 13:35   #51
spoonchest
Registered User
 
spoonchests avatar
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Östeföss
Inlägg: 893
Citat:
Ursprungligen postat av Tiger77 Visa inlägg
Du får nog hårdträna på gymmet några år innan du ser ut som bilden, tyvärr så är du mer lik mr burns just nu.
+1ar den.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Mapa Visa inlägg
Dem som som gör det där lilla extra är dem som sen får höra att dem har bra gener av dem som inte gör det
spoonchest är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-22, 14:13   #52
Wave man
Registered User
 
Wave mans avatar
 
Reg.datum: Jun 2007
Ort: Lund
Inlägg: 68
Den här tråden behöver nog lighten up lite. Han kanske blir en bra byggare med lite mognad några år om han får uppmuntran istället för gnäll. Vem har inte varit 15 år, osäker med knepig attityd.

Nu har han ju fått lite bra råd också.
__________________
Kämpar för snygghet och smärthet:
Träningsjournal

Sju veckor in i dieten. Midja: 85.5cm. (-9cm sen start, 5.5cm kvar.)
Wave man är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-22, 15:43   #53
DjiinZ
Registered User
 
DjiinZs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Inlägg: 293
Bulka grabben ^^
Du blir inte fet, jag bulkar för tillfället.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av fiskebulle Visa inlägg
Marklyft är en magisk övning som tränar allting och är egentligen det ända du behöver träna någonsin.

Du får även större penis av marklyft.
DjiinZ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-22, 15:48   #54
jocke12
Registered User
 
jocke12s avatar
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 944
Citat:
Ursprungligen postat av DjiinZ Visa inlägg
Du blir inte fet, jag bulkar för tillfället.
Blivande politiker? Såna där argument går inte av för hackor.

Och förlåt.
jocke12 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-22, 16:04   #55
kavalen
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2006
Inlägg: 177
Alltså DarkBoy no offence, ska du ha kvinnornas blickar på stranden så kommer du behöva pumpa på rejält.

Som din kropp ser ut i dagsläget så påminner den om nån knarkande hårdrockardiet.

Du har bra mage och smal midja men dina armar och överkropp är ju under all kritik, exempelvis axelbredden och bredden över axlarna där är du alldeles för smal vilket bara gör att du ses som en liten pojke.

För att lägga på dig muskler där behöver du köra hårt, strikt och seriöst. Du kommer inte kunna hålla på och tänka på någon form av diet då du måste äta mycket för att kunna bygga upp bröst och axlar. Jag tror inte heller du ska oroa dig allt för mycket över att äta väldigt mycket mat då du styrketränar och samtidigt verkar ha en hög ämnesomsättning.

Som sagt mage är bra, men du måste få betydligt mer volym när det gäller överkropp och armar för det ser bara tanigt ut i dagsläget. För att få detta måste du köra mycket överkropp och äta, annars händer ingenting.
kavalen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-22, 16:08   #56
DjiinZ
Registered User
 
DjiinZs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Inlägg: 293
Citat:
Ursprungligen postat av jocke12 Visa inlägg
Blivande politiker? Såna där argument går inte av för hackor.

Och förlåt.
Ja vet inte. Men ifall det var något negativt svar till mig, så har jag inte märkt att jag har blivit fetare av att gått upp 6-7 kg under 1 månad.
Plus kolla på grabben. Någon bulk i 2 månader skulle han inte bli fet av.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av fiskebulle Visa inlägg
Marklyft är en magisk övning som tränar allting och är egentligen det ända du behöver träna någonsin.

Du får även större penis av marklyft.
DjiinZ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-22, 16:10   #57
Sniggel
Registered User
 
Sniggels avatar
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Inte Hässleholm
Inlägg: 14 376
Citat:
Ursprungligen postat av tsp Visa inlägg
Ändock har grabben en lång väg kvar innan han ens liknar snubben på bilden han länkade. Som flera redan sagt ser ts ut som vilken 15 årig spinkis som helst som tränat 2-3 månader på gymmet. Det enda skälet till att ts har någon muskeldefinition alls är hans extremt låga BF. För volym är ju knappast svaret.
Lång väg? Han ska vara glad om han någonsin uppnår den fysiken.

Ok, om jag nus ka säga något vettigt så... Varför försöka få lägre bf än du redan har darkboy? Du är i otroligt bra form redan och det blir svårt att plocka av mer fett utan att tappa muskelmassa.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Kroppen gillar - tyvärr - tråkiga saker som balans, måtta och lagom.
C4L
Sniggel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-22, 16:12   #58
Stoltz
Jag ber om det.
 
Stoltzs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 3 622
Citat:
Ursprungligen postat av DarkBoy Visa inlägg
nae... mitt mål e de här:

http://www.ayushveda.com/magazine/wp...ac-284x300.jpg

(ja ser nästan redan ut så nu, som min länk, när ja flexar) haha tror du med flera stirrar er blinda på första bilden där mitt fejs var med. Jag sträcker i själva verket på mig och inte spänner, då "drar man ut" musklerna och ser tanig ut, skratta själv åt bilden för ja såg så spinkig ut därför ja la upp den nu e de så att jag bara flexar på andra bilden men har en bra video, går de o lägga upp videos?
Mm, du ser tyvärr verkligen inte ut som på den bilden. Det har ju redan påpekats.
Om du vill se ut sådär så måste du lägga på dig en hel del muskler till och sedan skala bort allt övrigt, samt ha perfekt belysning och smink som följer med dig på stranden. Kort sagt, det är väldigt ovanligt att det ser ut precis på stranden.

Däremot kan du säkerligen skaffa dig en bra kropp utan att sträva efter att köra make up och perfekt ljus 24/7. Vill du börja träna så kan jag rekommendera:

För träningsprogram (OBS: Bry dig inte om att träna som proffsen genom något schema du hittat på internet. Det är både idiotiskt och farligt.):
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=9555

Och för näringsinformation:

http://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=5
Stoltz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-22, 16:20   #59
Fuzzyduck
Registered User
 
Fuzzyducks avatar
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 5
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=99735

Läs och begrunda - it's all in the besep!
Fuzzyduck är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-12-22, 16:41   #60
DarkBoy
Banned
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 52
Citat:
Ursprungligen postat av DjiinZ Visa inlägg
Ja vet inte. Men ifall det var något negativt svar till mig, så har jag inte märkt att jag har blivit fetare av att gått upp 6-7 kg under 1 månad.
Plus kolla på grabben. Någon bulk i 2 månader skulle han inte bli fet av.
Pffft! DjiinZ... och alla andra. Jag är inte 15, jag är 17 år så nån liten grabb är jag inte, bara uppklarar de nu. Och sen DjiinZ, om det är du på din visningsbid så kan jag säga att jag har mkt störe bröstmuskler än dig *flexar*

Och alla andra, vet inte hur man citerar flera olika på samma, men tack för dom väldigt "uppmuntrande" belysningarna^^ men någon nybörjare är jag inte. Jag är rikitg hardcore muskel hunk!

Här fick jag till videon ja snacka om på imageshack kolla länken:

http://img531.imageshack.us/my.php?i...deo0217ws2.flv

då kan ni se att jag liknar killen på bilden ja länka tidigare i tråden fast i lite mindre proportion då...

(förra länken för att jämföra)
http://www.ayushveda.com/magazine/wp...ac-284x300.jpg

likheterna e slående
DarkBoy är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)