Åhboy, en tråd i min smak!
Låter som humanitär slutsats de kom fram till.

Man måste ju förvisso vara cäpä om man vill tillfredsställa en downa, men varför inte?
Citat:
Ursprungligen postat av mini
En sexualitet kan inte vara en mänsklig rättighet om den sker på bekostnad av någon annans mänskliga rättigheter. Att ha rätt till sin sexualitet är inte samma sak som att ha rätt att ha sex.
|
Visa mig den alternativa sexualitet som inte kan levas ut utan att komma någon till skada?
Det finns sjukdomar som får kroppen att se yngre ut än medvetandet. Varför inte rekrytera dessa (och glöm inte alla asiater med omyndiga utseenden!) till att bättre möta den av allt att döma otillfredsställda efterfrågan som finns bland pedofiler? Som bonus kanske vi kan halvera pedofilbrotten, och det betyder att barn får en fördubblad chans till en obefläckad barndom, vilket jag och många säkert unnar dem. Barnen är väl det käraste vi har...?
Kommer du ihåg då jag för en tid sedan frågade vad som hindrar mig från att ingå avtal om att i sexullt syfte bruka någon annans kvarlevor?
Sanitära olägenheter sa du då. Om en jägare skjuter en älg och förvarar den felaktigt så är det också en sanitär olägenhet, vilket betyder att det till syvende og sist alltså är en fråga om sunt förnuft och respekt mot sina medmänniskor. Vad är det för fel på en kropp vars förvaring inte stör något annat levande i sin närmiljö?