Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Diet, Deff & Fettminskning

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-10-16, 17:14   #1
toffelton
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 3
Hjälp mig! Ang. planering

Hej kära kolozzeum. Jag har precis följt ett program som var till för att bygga upp kroppens "grund-muskler". Detta höll jag på med i 1 månad och kände definitivt resultat!. Jag tyckte det var skitcoolt att känna T.EX. att jag nu kunde göra 10 RIKTIGA armhävningar.. alltså gå ner i full 90graders vinkel, stanna där i 3 sekunder och sedan upp igen, utan att ens behöva ta i så att avföring kryper ut genom stjärten anyway.. Tyvärr så ser jag inget "visuellt" resultat som jag gärna vill se. Det känns som jag har jävligt mkt muskler för jag har "ganska" lätt att bära upp allt mitt fett. Lite background info dedär.. nu kommer jag till det jag undrar.
Har någon kompetent person en slags planering? En pdf-fil eller liknande om vad för mat jag ska äta, hur jag ska lägga upp vardagen, vad ska jag träna osv. osv.. För målet är ju att jag ska gå ner några kilon, eller helt enkelt slimma till kroppen. Ganska slappt här å där ... JAG ÄR SKITKASS på sånt här, så behöver proffesionell hjälp.. typ. Kolozzeum's hjälp iallafall

Förlåt för flummig text, men jag hoppas ni ha en liten inblick i hur jag har det och vad mitt mål är.

Tacksam för alla svar och ideér
toffelton är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-16, 17:52   #2
Vanish
Registered User
 
Vanishs avatar
 
Reg.datum: Aug 2009
Ort: Stenungsund
Inlägg: 805
Börja läsa stickys i forumet
Vanish är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-16, 21:29   #3
toffelton
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 3
Citat:
Ursprungligen postat av Vanish Visa inlägg
Börja läsa stickys i forumet
Stickys?
toffelton är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-10-16, 22:19   #4
pkv
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 9
Citat:
Ursprungligen postat av toffelton Visa inlägg
Stickys?
Trådar som är markerade som viktiga i detta forum.
"Those topics which are always displayed at the top of the topic list in internetforums. Usually, a sticky topic is a topic that will interest a lot of users, so it is displayed first."
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=sticky

För övrigt tar det tid att få synliga resultat. Speciellt om man inte har tränat tidigare. 1 månad är ingen tid alls, ge det tid. Det viktigaste är att du inte ger upp.
pkv är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)