Problemet med armbågen kommer och går. Nu krånglar axeln oxå... Då går man såklart in och kör ett bänkpass

Har ju vilat en del pga. skador, men känner mej rätt stark. Fick justera en del i lyften pga. smärta i framför allt axeln, men fick ändå in en för mej godkänd bänkomgång.
140×3, 150×3, 160×2, 165×1, 140×7. Några set på 110, med stopp och explosivt innan jag reppade ur 20 på 100. Lite lutde hantelpressar sedan, med 3×5 på 50kgs.
Kan ju passa på att skriva lite om benpasset i förrgår oxå, då jag fick med mej några killar som ska tävla i någon form av fitness framöver. Blev ett tungt teknikpass, där jag hjälpte samtliga att öka sina pers. 2 av dem gjorde 5or på sina tidigare 1rm

rätt vinklar och linje i lyften gör gott.
Själv stegade jag upp böjen till en singel på 220 innan vi lekte i benpressen. 6 på 700 som bäst, med ett extralyft, då en av dem klättrade upp och åkte med på släden. Bara en singel där, och den var ärligt talat inte fulldjup heller

sparkar och curl i maskin avslutade det passet. Filmades en del och kommer klippas ihop och läggas upp sedan.