Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Tävlingsforum > Tävlande/aktiva

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-05-07, 14:13   #2986
HerrLuta
Registered User

Reg.datum: Mar 2013
Sjukt inspirerande att se! Kul att höra lite av dig "in person" på Bring Awesome Back och tycker att du "sprider glädje" på ett naturligt sätt på bilderna jämfört med många andra Grymt!
HerrLuta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-05-08, 10:48   #2987
AronP
Registered User

AronPs avatar

Reg.datum: Feb 2005
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLuta Visa inlägg
Sjukt inspirerande att se! Kul att höra lite av dig "in person" på Bring Awesome Back och tycker att du "sprider glädje" på ett naturligt sätt på bilderna jämfört med många andra Grymt!
Det måste vara årets komplimang! Jag får ofta kritik för att jag ser sur ut, kan jag se naturligt glad ut så måste det fan vars äkta

Följ min träning här eller genom Facebook, Instagram.
AronP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-05-09, 09:26   #2988
HerrLuta
Registered User

Reg.datum: Mar 2013
Haha, kul att höra! Men isf har du nog en ljus framtid till mötes med ditt nyvunna leende
HerrLuta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-05-13, 12:49   #2989
AronP
Registered User

AronPs avatar

Reg.datum: Feb 2005
Kroppen och hjärnan är en märklig maskin.

Gick upp till ca 82.5 förra måndagen, +5 kg. Det kan jag leva med. Tanken var att att inte äta för mkt utan reversea lite. Det gick åt skogen. Jag åt bra och normalt hela dagarna. Men sen på kvällen så ballade saker ur. Jag var egentligen inte sugen men kroppen/hjärnan sa åt mig att jag borde unna mig, för det är så man gör. Och jag hade inte riktigt psyket att säga ifrån. Tänkte flera gånger att jag ska sköta det men sen föll jag tillbaka på kvällen ändå. Tog bara något litet, typ gröt för att ändå äta lite men det triggade bara igång ätande. Nåja vikten svängde mellan 81.5-82.5 hela förra veckan iaf. Fredagen sa 82.7 och jag bestämde mig för att det lugnare, helgen spårade inte ut allt för mkt. Men likväl så visade vågen 83.6 i måndags. Det var vändpunkten, igår blev det mindre kalorier och mindre kolhydrater. Blir samma sak idag. Måste få kontroll på det här. Tänkte inte bli tjockare än 85. Vet att det är mkt vatten, speciellt det sista, jag tränade ben i söndags och dom verkar dragit åt sig en hel del.

I övrigt har kroppen svarat bra på träningen, benen har svällt som djur och jag känner knappt igen dom. Tror aldrig dom varit så här stora. Igår blev första vilan sen tävling, 8 dagar med kontinuerlig träning så var det dag, inte för att jag ville men kändes rätt. Att träna ben när dom känns bra verkar funka än så länge.

Följ min träning här eller genom Facebook, Instagram.
AronP är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:38.