Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-16, 07:00   #52
Dåren
Tuff Knutte
 
Dårens avatar
 
Reg.datum: Mar 2015
Inlägg: 455
I natt drömde jag att jag var på resande fot på väg hem och sista biten skulle jag och mina medresenärer färdas med buss. Så tog vi alla plats och bussen stod och brummade ett tag medan chauffören fixade de sista förberedelserna och så placerade han något på gaspedalen så att bussen långsamt rullade i väg just som han sprang ut genom dörren!

Väl ute kutade han cirklar runt den buss han satt i rullning - som för att spexa - och han gjorde ansatser att hoppa in igen men dessa misslyckades, men jag tror att det var med avsikt för att skapa dramatisk effekt och hela resesällskapet skrek av upphetsning och förfäran. Slutligen gjorde han en spurt som lyckades och han hoppade triumfatoriskt upp i förarsätet och kunde återigen manövrera bussen och forsla hem sina passagerare som alla jublade åt föreställningen.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Vassleproteinpulver består av sågspån och anabola steroider. Källa: mina föräldrar.
Doctors are always changins their minds. One week bacon grease is bad for you, the next week we're not getting enough of it!

My path from obesity begins right here!

Senast redigerad av Dåren den 2019-07-16 klockan 07:05.
Dåren är inte uppkopplad   Svara med citat