Visa ett inlägg
Gammal 2002-07-23, 20:01   #4
AndersT
Max-OT till MAX!
 
AndersTs avatar
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: Göteborg
Inlägg: 105
Kom precis hem från ett pass som innehöll korsrygg, underarmar, vader och mage. Passet gick helt ok eftersom det var första passet med dessa muskelgrupper på en månad.

Marklyft: 8,8,8,8 @ 70 kg (de två sista repsen på de två sista seten var grymmt sega, jag hade nog inte helt rak rygg då.)

Underarmar/handleder/händer: Snurrade en 10kg viktskiva genom att kasta och fånga den en liten bit i taget, körde två gånger per hand till jag tappade vikten. Sedan stog jag och höll 33.5 kg hantlarna till jag inte orkade längre, två set. Till sist två set underarmscurl med skivstång @ 26 kg. Jag har rätt klena händer och handleder så jag behöver verkligen träna både för att få starkare grepp och mer volym.

Magmaskin (David 900): 15,15,20 med MAX vikter. Jag måste ersätta denna övning, vill inte köra så många reps.

Sneda crunches: 2x10 på varje sida med 10 kg på bröstet.

Stående vadpress: 10@80 kg, 10@100 kg, 10@120 kg, 2x8@150 kg. Min träningspolare ville dra nu, så jag körde inte mer vader. Jag borde nog börja på i alla fall 100 kg märker jag.

Totalt sätt ett hyfsat pass, nästa pass är jag nog tillbaka på mina vanliga vikter (och passet därefter blir det förhoppningvis ÖKNINGAR!).

Nu skall jag
AndersT är inte uppkopplad   Svara med citat