Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-18, 19:57   #774
Fever
Registered User
 
Fevers avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 299
Insperattion, motivation och vilja

Hej löparvänner!
Är inte här för ofta, men eftersom jag råkade hitta denna underbara tråd så få jag la skriva lite (om det går bra).

Ville bara säga att spring på och träna styrka, så kommer resultaten som ni önskar allt eftersom.
Har både läst det ena och det andra när det gäller styrketräning och långdistans löpning och jag kan bara le

Själv har jag väl gjort typ 30 marathon och en massa ultramarathon (håller inte koll).
Springer fort om jag vill, men njuter hellre av loppen, så jag försöker göra allt mellan 10-15 långlopp om året.
Min senaste merit var 24-h loppet i Trollhättan, där jag sprang 20,4 mil (blev trea i loppet).
Men nog snackat om mig.

I helgen gick SM i BB och där var två av mina kunder med och en av dem sprang Gbgs marathon veckan innan och blev fyra.
Om drygt en vecka skall hon springa New York marathon och efter det tävla på Luciapokalen.
Hon har i år gjort över fem marathon och två ultra och mer lär det bli.

Min fru springer inte så mycket (inte just nu ialla fall) och kombinera också styrkträning med långlopp.
Hon vann ett 6-h lopp veckan innan hon vann NOGP -06 bla.
Har fler sådan här kunder (kombinera olika tokiga saker), men de hör inte hemma här.
Låt er inspereras av dessa och sikta vidare mot era mål.
Lycka till där ute och hoppas vi ses på något lopp eller annat skoj.
Mvh

Fever


1
Jag
2
Åsa
3
Catrin
Bifogade bilder
Filtyp: jpg sm 002.jpg (31.4 KB, 173 visningar)
Filtyp: jpg fitnessfestivalen_0200.jpg (17.1 KB, 176 visningar)
Filtyp: jpg Resize of catrin 071.jpg (43.3 KB, 176 visningar)
Filtyp: jpg Resize of Re-exposure of Rotation of P1050549.JPG (38.9 KB, 170 visningar)
__________________
Mannen som alltid stavar protein fel
Dagbok:Löpning, styrka, boxning mmhttp://forum.body.se/showthread.php?p=536124#post536124
Fever är inte uppkopplad   Svara med citat