Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-29, 21:32   #604
wintersnowdrift
special snowflake
 
wintersnowdrifts avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Ort: Obygden
Inlägg: 3 163
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Ja, det är ungefär så mina känslor går med. Men efter att pratat med mängder av kvinnor som säger precis som du, och sen har det blivit bra ändå, så landade jag ändå i att jag ville ha ett barn (om det går ofc), men herregud vad man matats med att ”barnlängtan kommer när man är redo osv”.
Vad skönt du fick ett bra upplevelse. För min del hade jag gärna snabbspolat hela graviditeten och fått ungen direkt. Och jag kommer föda med ks (vet att det är är kontroversiellt att vara öppen med men skitsamma).
Skulle jag suttit och väntat på barnlängtan så hade det inte blivit något, verkligen inte. Men såklart ska man tänka igenom saken, det är ändå ett livslångt beslut oavsett vad man väljer sas.

Jag tycker utan tvekan att man ska få ett planerat kejsarsnitt om man vill ha det. Sjukt att det ska behöva vara kontroversiellt.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio
wintersnowdrift är inte uppkopplad