Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-20, 17:58   #1292
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Om du inte är singel imorgon får du lova att inte bli en jättetoffel och slutar skriva på forumet.
ÅH! Nu vet jag vilken som var din gamla användare. Vad hände? Du kan väl knappast ha blivit bannad, du skrev ju aldrig något provocerande. Tränar du än? Du var ju grymt flitig.

Inatt SÅ SOV JAG ÄNTLIGEN LÄNGE! I typ en vecka har jag sovit 0-6 timmar, och även när jag sovit de längre tidsperioderna så har jag varit sjukt trött under dagen. Alla träningspass jag skippat på sistone har berott på ett av följande:
1) det har börjat bli sent, jag har tänkt "fuck it, jag går och lägger mig, det känns som att jag kan somna tidigt, jag behöver det, tränar jag nu så kan jag inte somna tidigt sen", och så har jag lagt mig, och så har jag inte kunnat sova iallafall, eller:
2) jag har haft något annat viktigt att göra på kvällen så jag har varit tvungen att träna tidigt, försökt vänta tills jag blev pigg innan jag tränade, men sen aldrig hunnit bli pigg.

Jag började oroa mig för att jag var på väg att få en psykos; förra sommaren pratade jag om en snubbe som råkat ut för ett par såna, och han sa att hans första hade börjat efter att han inte hade sovit på en hel vecka.

Igårkväll prövade jag återigen att lägga mig tidigt... Och lyckades! Somnade nog innan 20, och vaknade när klockan ringde 04:50, efter nära nog 9 timmars sömn. Och så var den psykosen avvägd. Träning hanns det inte med, kom hem från jobbet ca 18.

En genialisk grej jag gjorde igår var att inte dricka kaffe efter lunch (12), ska nog köra på det.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat