Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-26, 21:55   #887
tompee
Registered User
 
tompees avatar
 
Reg.datum: Apr 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 1 448
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund Visa inlägg
Grymt kul att se T4a !! Som förväntat är det snett, men det lägger vi åt sidan. faktiskt riktigt kul att lyssna på tom. För mig som umgås med dig typ varje dag.

Reflektioner:
- Folk skulle kunna döda för dina övre pecs
- Du ser stinnad ut & stirrar som ett redbull-6pack i kameran
- Du har 3 st jobb inte 2 st

// ser fram emot nästa Videoblogg (Klanje smileyn)
Haha! Riktigt bra reflektioner Nano Enberg! kul att du gillade det iaf. jag ska försöka ha en plan nästa gång. och att jag ser stinnad ut håller jag helt med om. Sjukt pigg nu för tiden, not!

// jag å davvan

Citat:
Ursprungligen postat av Klanje Visa inlägg
Jag gillar det!

/full i sinnet
Riktigt kul att höra från dig klanje!

Citat:
Ursprungligen postat av Likeapeanut Visa inlägg
Jävligt kul med video!

-Grymt skägg som sagt!
-Starkt pekfinger på slutet mot kameran //Nano-Sekund stajl på den!
-Bra potential att fixa ett riktigt bra svall med den där frissan!
-Underhållande!
Haha, Pekfingret var definitivt ett nano pek. Dock har jag långt ifrån samma tics som ola med att slå med musar och dylikt! Det kommer mera!

Citat:
Ursprungligen postat av stockinger Visa inlägg
Riktigt kul att se tompee

- bra skägg
- bra underhållet
- jävligt bra bringa !!
- fortsätt gärna videoblogga, tycker du gjorde det bra

Tråkigt med din skada och hoppas på att du kan dra en 200:ing i marken (men inte före mig ) KRYA !!
Ska absolut fortsätta. Ligger tyvärr fortfarande i lä med skägget jämfört med dig. Ja ryggen är inga problem, men knäet är riktigt störande faktiskt!

Citat:
Ursprungligen postat av Ekkan Visa inlägg
Fan va kul att så många börjar köra videobloggar, kul att även du gör det Tomme! Hoppas kroppen blir bättre så du kan glänsa lite på tävlingen Vilket datum är tävlingen förresten? Hade ju vart kul att kunna komma och kika.
Haha, tack erik! Jo jag hoppas samma sak! blir spännande att se imorgon vilka övningar de tänker ha med. Slår vad om att det blir massa böj bara för att man är risig i knäet :P Tävlingen är nu på lördag 1:a dec.

Citat:
Ursprungligen postat av jokem Visa inlägg
Du verkar vara inne i en jobbig period nu med både knäproblem och lite ryggvajsing. Var försiktig med ryggen så att det inte utvecklas till något värre, samma vad gäller knäet. Testat köra med knävärmare? Många som har problem med knäna verkar klara av benträning mycket bättre med värmare!
Träningen går faktiskt bra, men det är en jobbig period skademässig. har sällan haft något långvarigt faktiskt. Ryggen är inga problem, den är nog mest trött bara, det kommer alltid och går lite då och då. Men knäet är störande. Jag ska tävla nu till helgen sen tänka smart. Jo har köpt knävrämare och fungerar helt ok.

Citat:
Ursprungligen postat av Jonithan Visa inlägg
Det är hög klass på allt du levererar tompee, rakt igenom! Såväl inlägg som resultat!

Skägget är världsklass
Haha! tack jonis! stundtals kan jag hålla klass iaf. Skägget VET jag är världsklass, tyvärr inte muschen!

Update kommer snart från dagens pass! Hold on!
__________________
Blogg: www.4-klovern.se

Meriter: Tammerpokalen 2:a

Min Jorunal: Vägen till CrossFit SM 2012
tompee är inte uppkopplad   Svara med citat