Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-11, 08:37   #800
ccm
#maxstyrka
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 214
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Jag köper din liknelse på ett sätt, men inte helt. Bland folk med gediget kraftsportsintresse så är det säkert som du säger. Långt ifrån alla som tränar, och besöker Giants Live, har dock det. Kaz storhetstid var under 80-talet vilket är väldigt länge sedan. Josef och Janne förekommer frekvent på Tyngre's Instagram med 86 000 följare. Folk som gymmar(gymmar är rätt ord här) vet vilka de, eller åtminstone Josef, är. Dessutom så tror jag att de är bättre på att lära ut, lite p.g.a. att de fortfarande är aktiva.

Hade Thor hållit seminarium förra året och Josef/Janne i år så hade jag varit mer benägen att hålla med dig.
Inom strongmanvärlden är Kaz lika stor som Elvis. Han är kanske den största profilen någonsin, och om man vill jämföra honom med en styrkelyftare så kommer Ed Coan närmst skulle jag tro. De som inte är insatta i strongman och gillar att discobänka kommer säkert få mer behållning av Josefs föredrag, som du säger, men det blir en helt annan sak. Jag antar att det här föredraget kommer handla mer om hur Josef tränar snarare än anekdoter och historier.
ccm är inte uppkopplad   Svara med citat