Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-23, 18:24   #1296
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Sömn-logg.
Natten till igår: Sov över hos en med katter. Började bra, men katterna väckte mig typ 5 gånger tills jag inte kunde somna om. Var jättetrött hela dagen sen.
Natten till idag: Gjorde en klassiker och skippade gymmet för jag kände att jag kunde somna tidigt. Somnade 19! ... Och vaknade typ 22 av att nåt (kylen?) lät, och kunde inte somna om förrän sent, och vaknade tidigt av att klockan ringde inför jobbet... Så är trött igen.

Övrigt
Jag vågade äntligen väga mig igen i morse; 79,0 stod den på. Samma som sist, vilket inte direkt är bra eftersom jag egentligen vill deffa, men inte direkt är dåligt heller eftersom jag inte har gått upp. Funderar på att köra en räkna-kalorier-deff i februari-mars-april eller nåt och äntligen få till det där med att fila bort mina lovehandles. Två kilo viktnedgång per månad á tre månader, det borde duga. Men jag kan vänta lite, känns t ex ganska dumt att deffa över julhelgen.

Övrigt övrigt
Känner att jag klagar/gnäller för mycket i journalen numera. Mycket om hur jag aldrig sover bra. Visserligen är det skönt att ha en dagbok där man får gnälla av sig negativa känslor, och visserligen känner jag nästan aldrig samma behov av att skriva av mig när jag är glad, men jag tycker det ger lite fel stämning. Jag vill ha en mysig träningsjournal, inte en som är tråkig eller rentav obehagligt/pinsamt öppen.

Iallafall, jag ska nog lugna mig lite med gnället (jag sover ofta inte så mycket som jag skulle vilja + jag känner mig osugen på att träna ofta + jag har svårt att gå ner i vikt + jag trivs inte med att plugga - så, nu var det avklarat, nu vet ni det!), och ni har i gengäld tillåtelse att ignorera eventuellt gnäll när ni skriver här.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat