Visa ett inlägg
Gammal 2019-07-21, 17:11   #1
Permaximum
Registered User
 
Permaximums avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 126
Jag har skitit i det blåa skåpet, sen har skåpet fallit över mig

Ingen tyck synd om mig tråd. Jag är en stor idiot och ni får gärna nämna det till mig flera gånger om. Men jag behöver ventilera och jag har ingen vän förutom kolozzeum att göra det med.

Drog på fest igår, tog det korkade beslutet att röka från en förbjuden blomma. Till saken hör att jag precis är mellan två jobb så jag visste att ett drogtest skulle komma om typ en månad, var dock inställd på urin. Nu misstänker jag att det är hårtest så spårtid är typ 90 dagar. Det kommer alltså att gå åt helvete.

Men, detta är ingen tråd om droger utan om mänskliga relationer. Jag har nämligen en familj (i know, I know, jag är efterbliven). Eftersom jag tänker att ärlighet varar längst här så måste jag berätta detta till henne när vi träffas imorgon. Sen antar jag att jag måste ringa chefen och säga att jag av privata skäl måste tacka nej till jobbet och sen får jag söka ett nytt jobb frenetiskt.

Jag är en monumental fuck up och direkt man börjar få igång det bra hemma med stabil inkomst, bra jobb och bra boende så bara måste jag tydligen förstöra det. Hon hatar förövrigt rökande och därför har jag låtit bli i 8 år, tog ett snedsteg igår dock. Så det blir liksom dubbel bomb jag släpper. Risk för skilsmässa finns, med all förståelse, jag kommer fan att föreslå för henne att lämna mig så hon slipper sånt här i fortsättningen.

Det grisiga alternativet är att försöka klara testet då jag sett att det kanske inte känner av icke frekvent användande så bra. Men detta är ingen tråd om drogtest som sagt och jag vill inte få ett sånt rykte i branschen.

Kan man avbryta anställningen om anställningstid inte börjat än men avtal är påskrivna?
Permaximum är inte uppkopplad   Svara med citat