Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-06, 01:11   #50102
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Jag tror inte Jon kommer gå till tungvikt. Vilket jag tycker är bra. Jag är sjukt less på allt detta champ-champ.

Cain ska väl slåss mot Ngannu. Jag vet inte när dock. Men jag är rätt säker på att den fajten är bokad och klar.
Jag måste säga att jag inte längre är lika säker på att Jon stannar i lätt tungvikt. Det kanske helt enkelt är så att det inte finns några fajters kvar i den viktklassen som ens kan ge honom en någorlunda utmaning...

Han vill nog helst av allt att DC ska gå ner en viklass och utmana honom. Om det är nåt jag är säker på så är det att DC kommer stanna i tungvikt. Han lämnade ju tom ifrån sig bältet frivilligt för att det skulle finnas så få saker som möjligt att bygga en rematch i lätt tungvikt kring.

Skulle tro att UFC gärna ser att matchen går i ltv också, eftersom den viktklassen ser lite tunn ut. Men DC lär stanna.

Det ska väl vara om någon av de andra stora gorillorna hårdbantar och går ner till ltv då, annars blir nog Jon tvungen att käka upp sig ifall det ska bli nån stormatch för honom på ett tag. Vem vill inte se Brock i lätt tungvikt, eller Stipe, eller Cain?
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat