Visa ett inlägg
Gammal 2007-06-28, 11:21   #136
machine gun
Triatleten
 
machine guns avatar
 
Reg.datum: Apr 2006
Ort: Stockholm
Inlägg: 11 080
Citat:
Ursprungligen postat av brustablett Visa inlägg
Det är också dags att köpa nya löparskor och nu har jag fått bra tips på löparskorna Asics, GT 2120 här, dammodellen. De verkar vara de rätta skorna för mig. Mycket stötdämpning och verkar passa en smal fot, vilket jag alltid har problem att hitta. Täntke att jag skulle testa ut storleken i en butik i veckan. Men det känns som mycket pengar för mig som har inhandlat både forerunner 305 och nya orienteringsskor denna månaden.
Kollade runt lite på nätet och hamnade på www.ontherunsports.co.uk. De tar 65 pund, ca 845 kr om jag inte minns fel + frakt. Någon som har erfarenhet att handla därifrån? För testar jag ut skon i butik borde det inte vara så stora nackdelar att handla billigare över nätet?
GT 2120 2A W heter dammodellen med extra smal läst, det är den jag har. Jag vet att även New Balance har skor med extra smal läst. Jag har aldrig beställt löparskor på nätet, men har man provat ut i butik med kunnig personal först, så vet du ju iaf att det är en sko som passar dig. Kolla upp fraktkostnader och sånt bara.

__________________
Att träna alla muskler i kroppen utom hjärtat är vansinne

It's all about limits: Reaching them, exploring them, exceeding what you thought yours were
machine gun är inte uppkopplad   Svara med citat