Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-21, 02:22   #14
Oljeblixten
Knäböj under vattnet?
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 764
Har ringt då en polare fått en mycket allvarlig alkoholförgiftning, han fick magpumpas och ligga ett dygn med dropp.

En före detta bekant till mig hade tagit tjack och fick en panikattack samt allvarliga krampanfall som resulterade i att han inte kunde andas.

Några killar försökte råna mig då jag var på väg hem i fyllan och villan för några år sedan, vägrade ge min plånbok och fick syndigt med stryk. Pissade blod när jag kom hem då ringde jag, men de skickade ingen ambulans för farsan kunde köra mig ner.

Hade ett gäng nazister i min trapp som försökte ta sig in för att "märka" mig då ringde jag i panik 112 vilka tillkallade polisen som var där på typ tre minuter, alla blev gripna.

En annan före detta bekant hade försökt ta sitt liv med hjälp av typ 50 panodil, massor propavan, valium och sprit. Kom hem till honom och fann honom livlös på golvet, blev ambulans direkt. Han lever nu fast har permanenta leverskador.

Kom på att jag har ringt då jag var typ 12 år också, en bil krockade ganska allvarligt exakt vid vårt hus in i ett berg, det var några som kört ikapp och kört tappat kontrollen. Killen klarade sig dock.


Fan vad jag har ringt då.

Senast redigerad av Oljeblixten den 2012-11-21 klockan 02:27.
Oljeblixten är inte uppkopplad   Svara med citat