Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-21, 11:19   #4
RobbanColeman
Registered User
 
RobbanColemans avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Norrtälje
Inlägg: 2 888
Som personen ovan skrev...

Jag t ex kan träna genom kroppen dubbelt så mycket på en vecka om jag dubblar mitt proteinintag. Jag återhämtar mig då från det. Anledningen till att jag slutade med det var för att jag vill inte bli bra på, samt kunna, träna mer för sakens skull. Jag vill ha den bästa möjliga fysiken. Att kunna stimulera musklerna 14h i veckan istället för 7h, ha en matkostnad på 6000kr istället för 2000kr i månaden, men ha samma resultat gällande sin fysik. VAD ÄR VITSEN? Jag har givet dessa två olika sätt mycket tid för o utvärdera. Jag var nämligen beredd att göra ALLT för max resultat gällande tid, ansträngning och ekonomi. Då det inte ger ngt mer, alltså man kan inte göra mer än tillräckligt, då finns det ingen vits. Om det är ngt jag skulle göra annorlunda om jag fick spola tillbaka bandet är det att iom jag vet det inte ger ngt är.

bulka

träna kroppen mer än nu

äta mer protein än nu

utesluta massa vanlig mat, godis, choklad osv för att det är sämre än mat man t ex fått lära sig om här

tro på progression som styrande i muskelökning och jagat vikter och därmed fått troféer i form av skador överallt som aldrig går bort

Senast redigerad av RobbanColeman den 2020-02-21 klockan 11:20.
RobbanColeman är inte uppkopplad   Svara med citat