Visa ett inlägg
Gammal 2006-11-12, 13:54   #112
Deceiver85
Bänkpress
 
Deceiver85s avatar
 
Reg.datum: Dec 2005
Ort: Örebro
Inlägg: 12 807
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuckot
Ja du läser ju inte våra journaler eller så det är svårt att veta Vi har ändrat om både schemat och utförande ganska mycket. Jag personligen har sänkt vikterna primärt i biceps, rygg, ben och axelövningar. Jag försöker göra ett striktare utförande med bättre r.o.m och få till så bra kontakt som möjligt.

Jag tror och hoppas på att det kommer ge mig en bra utveckling samt att kroppen kommer hålla i många år till.

Sen så va fan. vi tycker det är skojj att träna och slängde ihop en liten film, även om vi varken är stora och starka som många andra människor så har vi iaf jävligt roligt och försöker vårt bästa. Så se genom fingrarna ibland så kanske ni kan uppskatta det lite

Kanske inte jwzrd då. Han verkar vara lite sån där =/
+1 på det, samt följande:

1) Våra filmer är inte några instruktionsvideos á la "så här ser perfekt utförande i diverse övningar ut" utan mer hur en vanlig dag på gymmet ser ut.

2) Filmandet under vecka 43 har fått oss att se över vårat utförande, för mig främst i axel- och ryggövningarna. I många fall är vi medvetna om våra brister, och vi tar gärna emot mer detaljerade synpunkter än "bättre på utförandet, ni suger, i all välmening"

3) Att sen jwzrd sen dissar oss (liksom allt och alla andra på forumet) kan man ta med en klackspark. Mår han bättre av det så varsågod, det kan jag leva med...

4) Vem har perfekt utförande egentligen? Det hör inte till vanligheten att man ser två människor med identiskt utförande, direkt.
__________________
Journal / Blogg / ÖKK
Deceiver85 är inte uppkopplad   Svara med citat