Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-19, 00:08   #10929
nusse1
Registered User
 
Reg.datum: Dec 2018
Inlägg: 4
Vet inte riktigt var jag ska posta detta, men testar att fråga här. Hoppas på snabbt svar.

Deffade riktigt hårt under en väldigt kort period nyligen, bara några veckor, och gick ner minst 15 kilo. Var inte fet på något sätt, men ville ner för att se om jag kunde få fram magrutor. Borde ha tagit det betydligt långsammare, jag vet. Samtidigt under denna perioden, så försökte jag hålla mig på ett kaloriunderskott på minst 500 (för det är väl det normala), men tydligen så åt jag ju betydligt mindre. Det var ju mest sallad, kyckling och proteinshakes.

Hur som helst, nu har jag gått upp igen (och det gick också jävligt fort) för jag tyckte jag såg alldeles för jävlig ut, och vad jag kan se nu så har jag fått lös hud (stretch marks?) på köpet. Ansiktet ser för jävligt ut med. Rynkor har blivit mer framhävda. Det är inte mycket som ni ser, men är jag helt körd? Vad är det jag behöver göra? Tror ni det kommer försvinna med tiden om jag gör en väldigt långsam bulk? Är nöjd för övrigt hur kroppen ser ut just nu, men det är mest magen jag vill få bättre resultat på. Lägger upp en bild.

Är 1,72 och väger 72 kilo i dagsläget.

Tack!

nusse1 är inte uppkopplad   Svara med citat