Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-21, 11:07   #104
Ahlnold
Registered User
 
Ahlnolds avatar
 
Reg.datum: Mar 2016
Inlägg: 462
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
Nu tror jag att med samma fettprocent som Ronaldo har i benen så kommer du ha stickor till ben i jämförelse.
Kanske, fast du får tänka på att alla bilder är tagna när han är uppumpad efter träning. Men jag har väl inte lika mycket ådror på benen direkt. Hans överkropp är dock sjuk för att vara en fotbollsspelare.

Citat:
Ursprungligen postat av Lyset Visa inlägg
Jag skulle bli väldigt förvånad om Ronaldo böjer 200 kg. Jag tror det när jag ser det. Och inte tror jag att han gör under 11 sekunder på 100 meter heller.

Varifrån kommer egentligen den här idén om att Ronaldo skulle vara någon sorts exceptionell superatlet?

Givetvis är han en väldigt duktig fotbollsspelare, och uppenbarligen ovanligt snabb och spänstig i fotbollssammanhang, men han är ju inte Ashton Eaton direkt.
Pratade med en snubbe en gång som var helt övertygad att Ronaldo skulle slå Bolt på 100meter. Ja bah eh? okej. Visst han är jättespänstig och snabb, men inte bäst i världen. Sen förstår jag inte riktigt varför man måste kunna böja 200kg + om man är snabb även om det självklart finns ett samband.
Ahlnold är inte uppkopplad   Svara med citat