Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-30, 15:45   #757
tompee
Registered User
 
tompees avatar
 
Reg.datum: Apr 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 1 448
Citat:
Ursprungligen postat av Pitepalt Visa inlägg
Riktigt fina dips Tompee! 100 pullups skulle väll ta 1h för en annan att göra, snyggt jobbat!
Tack Palten! Men det finns mer i mig Dipsen är jag dock riktigt nöjd över.

Citat:
Ursprungligen postat av Likeapeanut Visa inlägg
Awsome !! Kan tänka mig att ditt&Olas pass var riktigt intensivt..mycket testosteron&vilja i luften! SJUKT med 100 på 4.40!?! STÖRT! Det finns ju olika typer av strikthet i pull-ups..har detta något namn då man svingar lite med benen?!
*Galna dips i övrigt
De pull-ups som jag kör kallas för Butterfly pullups. Det finns även kipping pullups. Dessa två används vid CrossFit. Jag tjänar oerhört mycket på detta. Men en person som inte har tekniken. skulle istället förlora tid på detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Ekkan Visa inlägg
Oj oj tomme vad grym du är! Riktigt kul att gå in och läsa din journal och varje gång förundras över alla resultat som du levererar. Tack för underhållningen
Tack erik! När/om ni flyttar hem till piteå så ska vi börja kötta!

Citat:
Ursprungligen postat av Jonithan Visa inlägg
Jag har aldrig sett den där typen av uthållighet i dips förut, och jag nog troligtvis hängt vid dipsställningen längre än 90% av befolkningen! Sättet du tuggar dig genom dem där 10 repsen är imponerande! Har aldrig sett någon göra så oexplosiva dips och så många av dem! Du börjar förövrigt bli otäckt bra på dips nu!
Alltid lika glad efter dina kommentarer. Jo jag vet, jag vågar inte riktigt släppa åp på dipsen. Jag har ju ett mål i dips. Att kunna bli hälften så bra som dig !

Citat:
Ursprungligen postat av asareborn Visa inlägg
Du sitter ju inne på så mycke styrka alltså! Blir så sjukt inspirerad. Ganska liten i kroppen (om vi nu jämför med Ola och de andra massamonstren som syns i 4-klövern videos) och ändå leker runt med alla dessa tunga vikter! Man blir ju bara så glad!
Tack du! Jo, jag har ändå helt OK styrka med tanke på min kroppsvikt. Men jag skulle borda bli ännu starkare. Kul att du gillar det vi gör. Det är sånna som du som gör att vi vill göra det hela ännu bättre! Tack.

Citat:
Ursprungligen postat av str Visa inlägg
Det är inspirerande att se er köra er hårda träning där uppe, även kul att se och höra hur mycket ni peppar varandra. Ligger man på golvet har man kört rätt hårt
Kul att du gillar str! Skulle va kul om lägret blir av så vi alla får kötta tillsammans. Tror det skulle kunna bli magiskt!

Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund Visa inlägg
Grattis till ALLA fina PBS kompis !! Du ser fan riktigt #KÖTTIG ut när du PULLupsar !!
Tack min Vän! Det går helt ok nu. Jo jag såg att armarna såg helt ok ut ändå, #Kaxigt!
__________________
Blogg: www.4-klovern.se

Meriter: Tammerpokalen 2:a

Min Jorunal: Vägen till CrossFit SM 2012
tompee är inte uppkopplad   Svara med citat