Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-25, 08:42   #1967
bighulken
Live my Dream
 
bighulkens avatar
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: hemma
Inlägg: 3 587
V 34. Söndag.

Vilohelg, denna helg, skööönt!!...

Igår så var jag iväg till Extrem Power, i Skarpnäck, och kollade lite på tävling!!....

Styrkelyfts tävling var det, WRPF, som anordnade detta.
Mycket trevligt var det, fina vikter, och utomhus!!....

Sen gled jag vidare till båtklubben, och kollade in allt, samt startade snipan, och den funkade kanonbra, !!!!.....

Idag , lite stretch på golvet, typ gammal karate stretching, Ben(baksida).insida ben, samt utsida, även överkropp, rygg, Lats, tricca, bicca, underarmar, nacke, och Pectroralis, mot dörrkarm, känns hyfsat!!....

2 veckor kvar nu, innan tävling!!.....
Så denna vecka blir det , lite tung bänk....Men bara ettor och 2:or typ.....

Kör väl på typ @8-@9-och @10, och , ett par gånger!!:..Denna vecka, sen blir det full vila, 1 vecka, innan tävling!!:....

Tagit ca: 7 månader utav rehab, att komma hit, igen!!......lol....
Skadade vänster sida, bröstrygg, arm, axel, efter den 17/19 Februari i år.....

Precis efter serie 1, tror jag det var!!....
Jao jao, så är livet!!:.....
Man är lite envis.......lol......

Moppen vart snodd, häromdagen!!......tråkigt!!....
Men har mig själv att skylla lite, visste om, att tjuvar brukar ta vägen ovanför båtis, med sina moppar, på nätterna.....

Men jag vaknade kl efter 22:00, på Lördagen, och det var ett dj....la hallå på klubben då!!:....
Jag gick upp och kollade allt, sen gick jag till båten igen, medans jag satt där, och kl var 22:43, så funderade jag....hmmm......borde kanske ta moppen hemåt!!......Men nepp!!......Jag kanske har lite alkohol i blodet fortfarande?.......Och vill inte torska för rattfylla. Så jag lade mig ned igen och sov!!..........

Ack ack,....skulle jag inte gjort, skulle ha flyttat moppen ned till båtis, i stället.......

Men!!....När jag på morgonen gick upp till moppen, för att åka hem......så såg jag!!!.........ingen moppe där inte!!........Bara Kätting och lås, liggandes där.....

Så är livet i staden, sthlm!!......

Mkt tjuvar, och annat löst folk, i dessa större städer!!....

Men men, jag bryr mig inte så mkt, om detta!!......jao jao, då fick de sno en moppe då, som var i pissigt skick, silvertejp, på alla kåpor, för att hålla ihop dem osv......Trasigt bromshandtag, och allmänt, dåligt skick!!....förutom motor då, som alltid jag sett till att starta på första försöket osv......

Hörde av en guube, att han hade sett 2st moppar åkandes, där på natten, på cykel-vägen, vid båtis, på natten!!....Grabbarna hade bandana över ansiktena, och inga hjälmar på huvudet, jahapp, sade jag!!......Det var tjuvarna det!!.......

Han ringde 112, osv, Guuben, men det hände inget då, på kvällen!!.....runt 24:00-01:00 tiden, utan efteråt var det!!:....

Men men, vi får väl se om den dyker upp igen.....lol......
Har ju haft 2 försök redan, när de försökte sno moppen, men misslyckats.........he he he

Sen hörde jag en annan bekant i båtis, igår, hon hade sett snuten med släp, plocka upp en moppe på släpet, Vid tunnelbanebron, vid typ Bagis eller Kärrtorp typ......Och Röd var den!!.....Som min moppe.....

Så jag gjorde en anmälan igår!!......Och lade in allt, och även så serie nummer och dylikt, kanske man kan få till baka den igen?........


Hepp.....Den som lever får se!!...........
Ha det bra....och träna förståndigt nu.......
__________________
[ youtube kanalen

Att se stark ut, eller att (Vara stark), det är skillnad.....
bighulken är inte uppkopplad   Svara med citat