Visa ett inlägg
Gammal 2002-06-08, 11:05   #133
blunder
Registered User
 
blunders avatar
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: Uppsala
Inlägg: 885
Question

Veckans gåta

Denna vecka har inte varit allt för spännande. Har kollat upp min "förkylning" och det verkar vara allergi. Förra året kände jag av det någon vecka och sedan var det inget mer med det. Nu har jag känt av det i två veckor. Tydligen stämmer symptomen in på allergi. Enligt den jag pratade med är det väldigt mycket pollen i år och därav kan folk som bara är lite känsliga känna av det mer i år.

- Nyser flera gånger på rad (mer än tre)
- Lite svårare att andas
- Täppt i näsan
- Lite varm

Annars har jag känt mig pigg i kroppen, men blir ganska lätt anfådd. Har käkat Clarityn och det har väl inte hjälpt så mycket. Har käkat runt 2200 kcal och inte gjort något fysiskt arbete förutom att cykla till och från jobbet. Har gjort lite vägningar i veckan för att se hur det påverkar vikten. Och det har varit rejält snurrigt. Vägde mig i torsdags och såg att jag vägde 94,5 kilo, alltså tappat 1,5 kilo på nån dag. Det hela fortsatte och idag lördag väger jag 93 kg, alltså -3 kg fast jag ätit rätt bra och hållet ett högt vätskeintag (5-6 liter /dag). Tog även mått för att se att inte vågen lurades.

Datum 2002-06-02 till 2002-06-08 (Sex dar)
Vikt 93.0 kg (-3.0 kg)
Midja 102 cm (-1 cm)
Bröst 103 cm (-2 cm)
Lår 63cm (-1 cm)
Vader 42.5 cm (-1.0 cm)
Överarm 38 cm (-1 cm)
Underarm 30 cm (-0.5 cm)
Stuss 106 cm (- 1 cm)

Som ni ser har även måtten förändrats på sex dar. Vad beror det på?

Fördelen är väl att jag ser betydligt smalare ut och att jag närmar 90 kg. Så lite sugen blev jag på att fortsätta deffen när jag blir frisk för att helt enkelt ta bort den sista övervikten.
__________________
Ha det
blunder är uppkopplad nu   Svara med citat