Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-08, 10:34   #13
Tjenatja
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2020
Inlägg: 253
Citat:
Ursprungligen postat av Robbles Visa inlägg
Tackar, det blir lite roligare att skriva när andra visar intresse.



Tack för input det är uppskattat. Jag presterar alltid sämre på morgonen oavsett hur jag äter så det är nog inget alternativ för mig tyvärr. Jag tänker inte heller lägga ner fastan efter ett dåligt pass så jag måste få träningen att fungera istället. Gör du inga ändringar alls i hur du tränar under deff?

Jag kommer prova att köra över/underkropp istället för att få lite längre vila mellan böj/mark passen. Nu kör jag ju böj, mark eller båda två varje pass och går oftast upp till 90% av max eller mer, det känns som att det blir lite för mycket på ett såhär stort underskott.

Jag känner inte av fastan så mycket på det sättet att jag får cravings eller annat, snarare så att jag måste jag påminna mig själv att äta ordentligt på ätardagarna.

Kom på att det är stor skillnad med mina cravings nu när jag är nära nära tävlingsform, hade inte en fuskdag på typ 5 månader när jag hade mer fett att ta av.

Just nu kör jag 4 split styrkelabbet, kör typ dubbelt så mycket varje pass dock än det som står i schemat, andra övningar osv. Sen kör jag jogg/cykel nästan varje dag utöver det. Vet inte om det är något för dig. Jag har väldigt mycket tid över atm så lägger 3-5h om dagen på träningen.
Tjenatja är inte uppkopplad   Svara med citat