Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-13, 19:16   #15559
Filthy
Registered User
 
Filthys avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Bålsta
Inlägg: 431
Citat:
Ursprungligen postat av mycketbrännvin Visa inlägg
Jag känner mig som en jävla fjortis igen nuMen så här är det.Jag träffade en brud igår kväll vi dansade,drack och hade kul.Hon frågade om jag ville följa med henne hem och detgjorde jag och man kan ju räkna ut vad som sedan hände.Hon verkade av nån orsak gilla mig och bad om min nr så jag gav den hon skickade ett sms nyss och tackade för igår och att hon hade haft kul.Jag svarade att jag också haft det och att jag vill synnas igen och hon svarade att det gör vi säkert.

Nu till problemen.Hon är finne, fattar väl svenska helt ok.Jag är halvfinne talar finska sådär, kan inte utföra djupare dialoger men klarar väl rätt normalt snack.Det andra är att hon festar jävligt mycket jämfört med mig.För henne är 2ggr supande i veckan ingenting medan jag går på krogen kanske 1 gång i månaden.Jag kan låta löjlig men det kan också skita sig pga olika värderingar.
Ganska enkelt. Kolla om ni 2 kan kompromissa. Prata om det.
Efter samtalet vet ni nog vad ni ska göra.
Det ingår i hela lära känna varandra processen. Jag brukar säga att det tar ungefär 3 månader innan man tappar masken mot sin partner och visar sitt sanna jag.
Filthy är inte uppkopplad