Visa ett inlägg
Gammal 2020-10-22, 11:42   #150
Bandid0
Registered User
 
Bandid0s avatar
 
Reg.datum: Aug 2013
Inlägg: 1 618
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
Två veckor typ för mig och inget speciellt har hänt på vågen. Trenden är nog något nedåt, men eftersom man väger så olika varje morgon på denna diet är det lite svårt att vara säker. Upp går jag i alla fall inte. Fettprocenten ligger enl. vågen still också. Haft en morgon på 88 kg och en på 92 kg denna vecka, det är större fluktuation än normalt för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Vilket är win-win för din del då eftersom jag antar att du äter en hel del gott på ätar dagarna.
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
Finns ju en jäkla massa att välja på för måltiden på fastedagen. [...]

Man behöver antagligen inte oroa sig för någon bristsjukdom oavsett vad man väljer att äta. Gå inte blint på Grubs rekommendation, hitta något ni själva tycker är gott, annars kommer det bli svårt i längden skulle jag tro.
Nu är jag snart i slutet av andra veckan och träningspassen har definitivt gått riktigt bra den senaste tiden. Det finns en tendens till styrkeökningar i alla muskelgrupper som inte inte riktigt kan förklaras bort (mina prestationer ligger vanligtvis inom ett mycket snävt intervall och att jag nu pass efter pass börjar klämma ur mig fler reps i alla övningar är signifikant). Men det är för kort tid hittils för att säga vad det beror på. Ligger dock nära till hands att tro att jag håller på med en bodyrecomposition eftersom vågen visar neutral eller svagt neråt, medan prestationen går uppåt.

Jag äter gott på ätardagarna men inte så mycket som jag trodde att jag skulle. På fastedagarna är jag mer sugen på gott än på ätardagarna.

På fastedagarna äter jag rågbröd och lågfettsost för cirka 460 kcal.
Bandid0 är inte uppkopplad   Svara med citat