Visa ett inlägg
Gammal 2020-12-03, 19:30   #11560
smerk
Lägg in nått kul
 
smerks avatar
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 1 654
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg

För att svara på Smerks fråga krävs en motfråga, hur många veckor i rad har du gått ned 800-1000 g? 1-2 veckor är inget konstigt om du nyss justerat ned kaloriintaget och kan påverkas av en mängd faktorer, nästa vecka kanske du inte går ned något alls osv. Men det är lite väl mycket en bit in i en diet att satsa på vecka efter vecka, så om du fortsätter gå ned i samma takt bör du nog höja intaget lite.
Under två veckor som du säger. Jag har stått still i över 1 månad, men sätter man en trendlinje från innan jag stannade tills nu så har jag gått ned jämnt typ 0.5kg/vecka, dvs en lämplig hastighet samt den hastighet jag höll innan jag stannade.

Jag är bara glad att det händer något igen. Jag har inte mycket kvar, ca 2kg, så om jag går ned fort ett par veckor nu och når målformen hade det varit najs. Vill bara bli klar, är nöjd med formen men vill nå målet jag satte. Bör inte tappa så mycket på 2 snabba nedgångna kilon? Har inte tappat någon styrka alls hittills i viktnedgången. Midjemåttet har även minskat likvärdig under den snabba viktnedgången som innan, dvs -1cm per kg nedgånget.

Senast redigerad av smerk den 2020-12-03 klockan 19:32.
smerk är inte uppkopplad   Svara med citat