Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-23, 06:51   #48088
Cooks
Budget Axon
 
Reg.datum: Nov 2014
Inlägg: 101
Citat:
Ursprungligen postat av An Iron Soul Visa inlägg
Om det nu finns ett par hundra miljoner anledningar kanske du kan åtminstone nämna 1 förutom pengarna.
Dom kommer att slå PPV-rekord och generera ett stort intresse. Tjäna mer pengar än någonsin och that's it.
Det är ren freakshow och ett steg tillbaka för boxningen framförallt, som låter sig sjunka så lågt.

Bästa boxaren genom tiderna ska möta en kille som aldrig gjort en boxningsmatch. Det är helt absurt. Vem kom ens på tanken? Tragiskt.

Jag är inte ett dugg intresserad av att se floyd mayweather vs conor mcgregor om jag ska vara helt ärlig.

Jag hade mycket hellre velat se conor mcgregor möta Frankie Edgar eller Khabib Nurmagomedov.

Jag tror iallafall att conor mcgregor har gjort sin sista MMA fight och numera är helt inställd på att få sin sista feta paycheck.
När jag ser vad du skriver tänker jag på Schulman & Co som gav sporten MMA och Alexander Gustafsson oerhört mycket kritik (efter fajten mot Johnson), "hur kan det här vara en sport" "barbariskt" "borde förbjudas", ändå sitter de uppe till 5 på morgonen och kollar på matchen Precis som du kommer göra.
Cooks är inte uppkopplad   Svara med citat