Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-19, 15:23   #46
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av smerk Visa inlägg
Den här formulan känns extremt verklighetsfrånvänd. Baserat på mina mått kan jag väga 102kg på 183cm med 10% kroppsfett, samt med ett armmått på 45.5cm.
Ligger nu runt 82kg med runt 12% kroppsfett, armarna ligger runt 40.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Även vissa mått verkar lite skeva, mina vaders mått ligger redan över mitt "uppskattade max" och jag tränar typ bara vaderna för att förebygga löprelaterade skador.
Tydligen ska jag också kunna komma upp i 86 kg med "mitt nuvarande kroppsfett %". Känns typ osannolikt att jag skulle kunna ta mig över 77-80 kg ens, är 171 lång. När kunde träna ordentligt innan jag blev skadad så fastnade jag på 72 kg och 70-72 tog väldigt lång tid.

Nu har jag inte en blekaste om hur man ser ut på olika % eller vart jag ligger, men enligt google verkar jag ligga strax under 15% så knappade in det.
Vilket känns konstigt, hade spontant gissat på att jag ligger närmare 20% eller nåt, 15% låter så lite.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat