Visa ett inlägg
Gammal 2006-12-04, 11:24   #1
Börje H
Negativa Blöje
 
Börje Hs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Dubai
Inlägg: 15 672
The Hybrid Theory by Börje

Många intressanta journaler finns att följa, så vi får se om min drunknar bort i mängden. Nåväl, scenariot är följande:

Missnöjet efter min 4:e placering på Bänk-SM visste inga som helst begränsningar. Den efterföljande veckan har varit fylld av besvikelse men även en brinnande vilja till revansch. Ingen idé att älta detta misslyckande i all evighet så nu är det bara att spotta i nävarna och ta nya tag inför kommande säsong. För att få lite extra peppning så kommer jag att logga min träning här ett tag framöver.

Namnet ”The Hybrid Theory” är mer än bara ett kanonalbum och ett fränt namn på en journal. Det är även mitt förhållande till träningen. Jag är ingen renodlad styrkelyftare, men absolut inte en byggare heller. Jag gillar att träna styrketräning helt enkelt! I huvudsak bygger jag min träning kring tunga basövningar och varianter av dessa.

Jag lägger upp min träningsplanering årsvis och utvärderar mot årets slut. Jag har bokfört vartenda träningspass jag genomfört sedan 1993 så det finns en hel del att kika tillbaka på. Tycker det är skitkul att bläddra i gamla böcker och kolla kommentarerna man skrev.

Målet med 2007 är att stabilisera mig som en hyfsad bänkpressare i klass -100 och jag skall naturligtvis göra allt som står i min makt för att bibehålla min plats i Umeå power´s elitserielag. Ett konkret mål som jag har är att lyckas nå 140p, vilket jag tror är helt rimligt om jag fortsätter att utvecklas som jag gjort under 2006.

Eftersom jag inte enbart stirrar mig blind på tröj-resultat finns det några andra resultat som jag vill klara under året. Bland dessa finns; 8 reps på 160 samt 3 reps på 180 kg. Klarar jag detta med kv -100 så är jag rätt nöjd.

Ikväll loggas 1:a passet
__________________
Pastor Smulter predikar:
"En tarvitse pillua! En tarvitse rahaa. Koska pääasia on että penkki kulkee"
Citat:
Ursprungligen postat av Gute Visa inlägg
Jag blir aldrig "klar" med någonting, jag uppnår ingenting, jag bara lyfter.
Instagram: BORJETHESWEDE #TeamBTS #Wolverineenergydrink
Börje H är inte uppkopplad   Svara med citat