Visa ett inlägg
Gammal 2008-01-06, 22:07   #10
akerstrom
Registered User
 
akerstroms avatar
 
Reg.datum: Jun 2007
Ort: Skåne
Inlägg: 690
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisDEFC Visa inlägg
gött med lite mer långa här på forumet =) mått kommer nog framöver.
jepp det är bara att jämföra, har släppt mycket för mig senaste året då jag fått ordning på mängden mat jag måste få i mig om jag ska ha nån chans att bygga på mig lite. ser man till vikten i förhållande till längden tycker jag åxå att det ser helt okej ut, inte speciellt mycket fett så jag har ju bra utgångsläge för att köra på med massa mat och träning. 90kg före 1maj är ju ett av målen och det ska inte va några problem som det känns nu.
Kul att man fick lite inlägg mer än mina egna pass. skriv gärna mer om ni känner för det och akerstrom har du nån journal? och hur går det för dig allmänt med träningen i kombination med längden. själv upplever jag det inte som något problem och försöker att inte bry mig om detta med längre lyftväg/hävarm, får se det positivt att när vi lyft lika mycket vikt har vi förmodligen lyft vikten mycket längre strecka och därför är vi ju lite bättre eller nått sen kommer vi ju bli riktigt grosse när vi väl lyckats med träningen!

Nej, jag har ingen journal börja gymma för typ 2 månader sedan så har inte kommit igång med bänk,mark och böj tex. har väll mest varit och vänja sig med vikter. blir väll framåt sommarn som jag fixar journal! längden och träningen ser jag mer som ett plus tror mer att jag är lång med bra förutsättningar för att bygga muskler(min pappa och hans bröder är 190+ och dom är rätt grova + att min morbor är rätt stor och morfar var stor i sina yngre dar, så har väll något att brås ifrån hoppas jag

stats i dom övningarna jag kör nu(har som sagt bara gymmat i 2 månader)

senaste passet:

sittande rodd: 75kg 3*10
cabelcurl: 60kg 3*10
benpress: 200kg 3*10
hantellyft åt sidan 10kg 3*10
bröstmaskin(pacificmaskin) 115kg 3*10
pushdown: 75kg 3*10
magmaskin: max 3*10

så du har något att jämföra med

är som sagt 91 så har några år att bygga.
akerstrom är inte uppkopplad   Svara med citat