Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-01, 13:22   #65
mikaelj
Vrickad & älskvard
 
mikaeljs avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Nära 2:ans ändhållplats söderut
Inlägg: 21 094
Citat:
Ursprungligen postat av Davvesk Visa inlägg
citerade ju ditt första svar och de var ju till en monster hjälp. Du är en sån här som verkar kunna allt varför är du inte mer hjälpsam? Annars är de ju onödigt att ens svara.

Stoltz skrev ju lmed häst längder bättre än vad du skriver som tips då man frågar? Så som sagt, Varför svarar du ens? Vinner du nå på dina dåliga och dryga svar? Lite street creds eller?
Nej, jag förstår bara ärligt talat inte hur man kan resonera annorlunda än vad jag gjorde om man läst igenom hur programmet är upplagt.

Mitt första svar gäller fortfarande: 5 repetitioner sliter mindre än 20 repetitioner, eftersom det är mindre total tid under stången i följd. Att man anpassar vikten om man nu har en skada tog jag som en självklarhet.
__________________
Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj!
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
mikaelj är inte uppkopplad   Svara med citat